Advertenties


Oranjerit 27 april 2013

Gestart door Rebecca Fontijn, 12 oktober 2012, 12:26:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

hallo daar

Zoals afgesproken met Tineke zou ze mij als contactpersoon gebruiken voor de club en nu heb ik gister een mail van haar gehad dat de toer plaats gaat vinden op 27 april 2013.
Ook vroeg ze mij of er nog dingen waren waarvan ik vond dat ze verbetert konden worden dus heb je iets gil je maar (niet te hard natuurlijk).
En daarnaast de vraag of er ideeen waren voor thema's mochten jullie iets weten geef het dan door zodat ik haar terug kan mailen.
Verder zal ik jullie in dit topic op de hoogte houden van de verdere gang van zaken voor deze leuke dag ......

Rogier

Lijkt wel of ze de Meganeclub wil toevoegen in de organisatie :P, maar is een frans thema niks, wij komen vaak toch in grote aantallen :P

Christian de Vriend

Wat houd deze meeting precies in?speciale gelegenheid? of gewoon een meeting?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Benjamin Renon

Het is een toerrit door katwijk en omstreken om (chronisch) zieke kinderen een dag hun zorgen te doen vergeten.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

check de foto's van de afgelopen 2 jaar maar ;) is erg leuk en waarderend werk.

Dennis Postma

Veel goeie dingen over gehoord. Mocht ik vrij zijn ga ik zeker proberen er bij te zijn.

Christian de Vriend

aja,dat wilde ik dit jaar ook doen,echt werkte de 1.6e niet mee,en durfde ik het niet aan.

Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen,is het een probleem als de wagen stug is,en er een rolkooi in zit?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

stug maakt niet uit, dat is die van mij ook. zolang er iemand in de stoel naast je kan zitten is dat vast geen probleem christian ;)

Karin

Rebecca, misschien is het een tip dat chauffeurs zich wat later kunnen melden. We hebben dit jaar wel gemerkt, dat als het niet zo heel lekker weer is, dat de wachttijd dan erg lang is. En als het mooi weer is kan je zelf de keuze maken om eerder te komen.

Roadkill (Michiel)

Het is wel erg ver voor uit maar ga proberen er bij te zijn dan ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rebecca Fontijn

er is na de herfst vakantie een vergadering bij de oranje vereniging dus tot dan heb ik de gelegenheid om dingen door te geven
ik wacht nu eerst af wat ik allemaal lees dit weekend en ga dan in ieder geval maandag een mail sturen aan Tineke

Roadkill (Michiel)

Uhm zij hebben wel een week eerder herfstvakantie dan wij he ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rebecca Fontijn


Christian de Vriend

Citaat van: Rogier op 12 oktober 2012, 14:23:01
stug maakt niet uit, dat is die van mij ook. zolang er iemand in de stoel naast je kan zitten is dat vast geen probleem christian ;)

Dat er iemand naast me zit is geen probleem,voor de zekerheid kan ik de schokdempers
op ligt zetten voor de meeting.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

josje

ik had vorig jaar de rolkooi der in zitten :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev