Advertenties


28 Augustus 2011 - Street Customs Summer Event - Clubpresentatie in Apeldoorn

Gestart door Rick Santbergen, 29 mei 2011, 22:04:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen


Edwin Postma

is mijn auto geschikt denk je Rick??
anders lijkt mij het wel wat. ;)
Truckertje

pierre

Hallo
Ja die vraag wou ik ook stellen aan rik
Bij deze dan

Houd mij aanbevolen

Gr Pierre
http://www.pijo.nl    Gecertificeerd Autopoetsbedrijf  te Lienden  (GLD)
Wie niet laag rijd hoeft niet om te rijden.
https://twitter.com/#!/PiJoAutopoetser
http://www.facebook.com/pijo.autopoetsbedrijf.5

Roy (Coup a One)

Humm zijn we elkaar aan het opstoken :D Y 8) nou Rick dan vraag ik het ook maar eens ;)

Rick Santbergen

Zo schiet het niet op mannen. Iedereen kan inschrijven en na volgend weekend krijgen jullie te horen of je gekozen bent.

Rogier

gewoon inschrijven !-! mijn auto is ook niet op en top en heb me aangemeld dus jullie kunne het ook ;)

Roy (Coup a One)

Mijn aanvraag heb ik vanavond eerder al naar Rick verzonden, dus nu maar duimen !-!

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Roy (Coup a One)

Citaat van: Fubar op  5 juni 2011, 16:24:17
Heb mijn gedachten laten varen en aangemeld...... ;)

Mocht het zover komen dan wordt het wel varen want zal dan vanuit Terschelling moeten komen overvaren _o_ dus dat zegt toch wel weer iets over motivatie v/d RMC, al heb ik dan vakantie ;)

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

matthew

Citaat van: Coup a One op  5 juni 2011, 16:36:39
Mocht het zover komen dan wordt het wel varen want zal dan vanuit Terschelling moeten komen overvaren _o_ dus dat zegt toch wel weer iets over motivatie v/d RMC, al heb ik dan vakantie ;)

Als je je ook aanmeld,en je wordt uitgekozen dien je ook wel beschikbaar te zijn.
Later terug trekken is namelijk erg vervelend voor de meetingcoordinator die het dan maar weer zou moeten oplossen.
Dit is trouwens niet persoonlijk Roy,maar geld voor iedereen die zich hiervoor aanmeld.

Het zou inderdaad wel top zijn als je wordt gekozen en je komt dan even van je vakantie terug of een showtje te pakken.

(let wel,auto moet er wel schoon bij staan dus we leven wassen dan).

Roy (Coup a One)

Citaat van: matthew op  5 juni 2011, 19:06:57
Als je je ook aanmeld,en je wordt uitgekozen dien je ook wel beschikbaar te zijn.
Later terug trekken is namelijk erg vervelend voor de meetingcoordinator die het dan maar weer zou moeten oplossen.
Dit is trouwens niet persoonlijk Roy,maar geld voor iedereen die zich hiervoor aanmeld.

Het zou inderdaad wel top zijn als je wordt gekozen en je komt dan even van je vakantie terug of een showtje te pakken.

(let wel,auto moet er wel schoon bij staan dus we leven wassen dan).

Matthew, heb me het weldeglijk overwogen en het besproken met m'n partner en heb het er graag voor over om tijdens mijn vakantie de terug tocht v/d show naar de vaste wal te maken, en ja ook weet ik dat ie er schoner dan schoon erbij hoord te staan.
Tevens is de aanvraag al door verzonden naar Rick dus daar maak ik me niet druk meer om, al blijft het altijd de vraag of je ervoor gekozen wordt maar terugtrekken zit bij mij niet in het bloed mits het om andere gevallen gaat (maar neem aan dat ieder dat wel begerijpt, toch)?! Want wie A zegt, zegt ook B en de rest v/h alfabet want ik zeg echter niet zomaar ja om lid te zijn v/d RMClub (daar steek ik graag mijn handen voor uit de mauwen)!!!

matthew

Daarom meld ik het ook algemeen Roy.

En het is juist in het verlden veel voorgekomen dat mensen zich aanmelden en 1 dag van te voren of op dag zelf afmelden.
Vandaar dus even mijn algemene mededeling.

Rick Santbergen

Degene die gekozen worden zullen dat nogmaals benadrukt krijgen in hun mailtje ;)

Erwin Haanen

van terugtrekken komt geen sprake
,ben alles in werking aan t zetten om alles sneller klaar te hebben dan eerst gepland :) mocht ik geselecteerd worden ;p
megane 4 station 1200 gtline

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev