Advertenties


28 Augustus 2011 - Street Customs Summer Event - Clubpresentatie in Apeldoorn

Gestart door Rick Santbergen, 29 mei 2011, 22:04:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Street Customs Summer Event
Zondag 28 augustus 2011

Locatie: Americahal Apeldoorn

Street Customs Summer Event is een nieuw overdekt evenement in Nederland. Het wordt georganiseerd door liefhebbers, voor liefhebbers van de Customs en Getunede auto's die ons land rijk is. Het word een dag met de Tuning en Customs rides van deze tijd, maar ook de Oldskool en de US rides mogen hierbij niet ontbreken! Het gaat allemaal plaats vinden in de Americahal te Apeldoorn. Het is een overdekte locatie met 4200m2 om alle 130 show wagens binnen te plaatsen en 40 tot 60 showrides bij de entree te showen. En binnen worden bedrijvenstands geplaatst. Wat u onder andere kan verwachten aan bedrijven stand, MTX, StickerDUMP en JPS-works of art.

Onlangs is besloten om een plaats te creëren voor clubs op het event. Deze plaats bevindt zich naast de hal met showrides. De club parkeerplaats is alleen voor auto's die door de selectie van Street Custom komen. Zie legenda hieronder voor de plaatsing.


Ter vervanging van Full Speed, dat dit jaar niet plaats vind. Proberen we aanwezig te zijn op dit event. Alleen RMC-leden kunnen zich aanmelden om hier te mogen staan. Ik verwacht 5 auto's te kunnen plaatsen op onze club stand.

De voorwaarden die we stellen zijn een verzorgde wagen, club gevoel en een motivatie om hier te staan. Je motivatie kun je mailen naar ricksantbergen@meganeclub.nl. Inschrijving is mogelijk tot 10 juni 2011. Daarna zal doormiddel van selectie door het bestuur bepaald worden welke auto's de club mogen vertegenwoordigen.

Omdat dit een clubpresentatie is het de bedoeling dat je ook op de stand aanwezig bent, maar dit zal tzt gemaild worden met het hoe en wat.

Alle niet RMC-leden zijn deze dag natuurlijk van harte welkom op de stand!



Voor meer informatie zie: http://www.streetcustoms.nl/

Dirk Kuipers

Goed bezig Rick! Jammer dat ik het dit jaar nog neit ga halen, anders had ik zeker wel mee willen gaan..

Erwin Haanen

Aanvraag net ingedient,als ik geselecteerd wordt gaat dit mijn 1ste event in Nederland ooit worden :)
megane 4 station 1200 gtline

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Erwin Haanen

megane 4 station 1200 gtline

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Roy (Coup a One)

Tja "dat wordt herssens kraken" want de wil is er "vast en zeker" maar mag ik dan terug naar de vaste wal o-)
Want we zitten dan namelijk op Terschelling v/d vakantie 8)7 8)7 8)7 missen wil ik het ook niet! :neen:

Rick Santbergen

Citaat van: Joey Voormolen op 29 mei 2011, 23:09:22
Shit, dan ben ik op vakantie

Jammer Joey, volgende keer beter.

Citaat van: Erwin Haanen op 29 mei 2011, 23:04:47
Aanvraag net ingedient,als ik geselecteerd wordt gaat dit mijn 1ste event in Nederland ooit worden :)

Ik heb je inschrijving binnen Erwin. Top dat je wilt komen. !-!

Rodney

Ik ben dan helaas ook op vakantie ! Dan zit ik heerlijk 18 dagen in griekenland !

Rick Santbergen


Rogier

ik neem aan dat we op de buiten ring staan ? staan wij dan in het groene gedeelte of in het rode gedeelte ?


Rebecca Fontijn

wel balen ben er dan ook niet maar had best wllen komen kijken

juul

kom wle kijken maar inschrijven met mijn auto :D :D :D

Mja wel gezellig maken op de clubstand dan maar he

Edwin Postma

Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev