Advertenties


Oranjerit Katwijk aan zee Zaterdag 7 Mei 2011

Gestart door megcab2000 (Verkocht), 22 maart 2011, 15:44:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

dank u dank u  !-! en volgens mij kunnen we dus samen op rijden die kant uit

Rodney

Lijkt mij ook er leuk om hier aan mee te doen ! Dus stuur mij ook maar een inschrijf formeliertje toe, weet nog niet 100% zeker of ik kan maar ik ga me best doen !

megcab2000 (Verkocht)


Mooi ,hoe meer Meganes des te beter en gezelliger :-)  ,krijg je ook mooiere foto's van.
Stuur je straks een mail met bijlage.

Becs komt uit Purmerend e.o. en Fubar uit Almaar e.o., dus het vooraf bij elkaar aansluiten moet wel gaan lukken. Laurens komt uit het zuiden op eigen tempo.
Ik sta in ieder geval net voorbij Schiphol bij dat tankstation en restaurant over de A4. Dat is nog ver voor de afslag A44 richting Katwijk aan zee.

Geef gewoon zitruimte voor 1 kind op, dan is het niet zo'n ramp als je toch niet kan. Vangen wij dat op.

Tot ziens,
willem
(Almere)
Megane is verkocht

Rebecca Fontijn


Rodney

Jaa rebbeca ! Ik horde jou zo der over praten zaterdag. Ik had dit toppic eigelijk niet echt bekeken ! Maar ik heb zelf een broertje van 10 die suikerziekte heeft en een neefie met een hard afwijking en die hebben ook regelmatig van zulk zoort uitstapjes maar ze hebben het er een jaar later nog oven hoe leuk dat was en in welke auto ze zaten enzo !
Dus nu dacht ik laat ik ook is mijn steentje bij dragen ! !-!

Rebecca Fontijn

en dat is ook mijn doel om te zorgen dat die kinderen de dag van hun leven hebben .......en daarom zet ik me ook in voor die lotenverkoop van de roparun alles voor het goede doel


zie trouwens dat jij het via je telefoon doet rodney es kijken of mijne dat ook wil

Rick Santbergen

Ondanks dat ik zelf niet kan, vind ik dit een geweldig initiatief. Ben benieuwd naar jullie foto's en ervaring.

Rebecca Fontijn

ik heb gehoord dat het best wel een emotionele dag kan zijn rick dus ik heb mn zakdoekjes al klaar liggen want ik ben een onwijze emo muts en geloof mij ik ga zeker mn ervaring delen met jullie

Benjamin Renon

Zijn Evo's ook welkom? Aangezien dit toch wel "bijzondere" auto's zijn. Anders kan ik je oproep daar ook op het forum plaatsen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rodney

vast wel benjamin !   :)


ik heb zojuist mijn inschrijf formelier verstuurd ik ben er zeker weten bij !  !-!


het zal inderdaad wel even een zwaredag worden !  

megcab2000 (Verkocht)

#25
Ja Rick, jammer, maar de foto's en verhalen komen zeker achteraf.

Benjamin, als autoliefhebber zijnde mag je van mij voor of achter me rijden hoor  Y
Ik mail je die bijlage met aanmeldingsformulier gewoon door en van zelf hoor je hun reactie wel en hoeveel bijz.wagens ze nog tekort komen.
Vorig jaar reed er ook een splinternieuwe Maserati met veel kabaal mee met blije gezichten.
Lijkt me, dat heel wat jongens van 8 tot 12 jaar ,bijna net zo veel als ons, verstand van snelle wagens hebben. In ieder geval van plaatjes.

groet,
willem
Megane is verkocht

Benjamin Renon

Oké ik ga even vrij proberen te regelen de dag van te voren. Dan misschien een hotelletje pakken...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rebecca Fontijn


megcab2000 (Verkocht)

#28
Hoi ,ben ik weer en lees het forum dagelijks door hoor. Dat ik niet op alle onderwerpen reageer komt omdat ik nog  weinig problemen met de megane heb gehad en zodoende weinig kennis/antwoorden kan posten. Plus, zit ook op het Lagunaforum.

Viel me trouwens op dat er een paar forumnicks zijn veranderd in echte namen.

Ja Benjamin, het is een dikke 2 uur rijden voor jou en haal je waarschijnlijk Laurens voorbij Utrecht in. Maar je hoeft er pas om 11.00 uur te zijn.
Voor ons is het wat dichterbij,maar komen misschien in de keukenhoffile terecht. Geen stress, de rit zelf begint pas na 12.30 uur.

Tot ziens allemaal,
willem
Megane is verkocht

Benjamin Renon

#29
Heb de vrijdag vrij gekregen! !-! Vanavond even alles door mailen. Zojuist mijn inschrijving de deur uitgedaan.

Ik wil het toch een beetje rustig aan doen, vandaar dat ik ergens wil gaan pitten. Weet alleen nog niet of ergens in de buurt of K.a.Z. zelf.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev