Advertenties


Algemeen website nieuws

Gestart door Dirk Kuipers, 2 januari 2012, 17:51:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lúk

even een vraag hebben meer mensen last van het feit dat het forum vaak onbereikbaar is ?
en als het bereikbaar is erg sloom werkt  :?

mark29


Rogier

Lúk je bent niet de enige, er is hier al een topic voor. Dirk is hier hard mee bezig en de site wordt verhuisd naar een andere server die wel goed functioneerd.

Dennis Postma

Om een klein beetje toe te lichten waarom daar wat meer tijd in zit dan verwacht. Voordat we van server kunnen verhuizen moet ook eerst het adres wat geregistreerd staat bij de kvk veranderd worden. Deze stond al die tijd nog op Jeroen (mede oprichter en voormalig voorzitter) zijn adres. Ook de bankrekening stond op het adres van onze voormalige penningmeester. Deze 2 punten worden momenteel ook opgepakt zodat alles straks weer goed geregistreerd staat. Zo zijn dan ook gelijk de goede gegevens bekend bij onze nieuwe server.

BadEend

Site werkt nog met enige regelmaat niet of vrijwel niet.
Hoeveel extra tijd denken jullie nodig te hebben voor de migratie?

Tedo

Ik krijg al een poosje geen notificaties van reacties meer. Klopt dat?

Rogier

Ik krijg inderdaad ook geen mailtjes meer (ook niet in mijn spamfilter) wanneer ik een PB krijg.

mark

Heb de laatste tijd bijna geen. last meer van dat de site niet meer werkt.  !-!

Dirk Kuipers

De webhoster wil volgende week maandag of woensdag verhuizen. Op het moment van de verhuizing zal de website offline zijn en een bericht weergeven dat we de website verhuizen.
Het verhuizen van de website zal waarschijnlijk vrij snel gaan maar het kan toch lijken alsof het heel lang duurt. Dit komt omdat de domeinnaam nu moet verwijzen naar een andere server en dat wordt niet realtime geupdate. Daar kan enige tijd overheen gaan. Maar zolang dat niet verwerkt is krijg je de melding te zien dat we de website verhuizen.

mark


Dirk Kuipers

Verhuizing is deels gerealiseerd.
Een deel moet nog, maar dat gaat vanavond niet lukken (vergeten dat het Nederlands elftal moet spelen).

Later deze week of begin volgende week kan het dus voorkomen dat de website er even uitligt i.v.m. de verhuizing.

Jeroen

Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Dirk Kuipers

Vanavond restant overgezet.
Als er nog problemen zijn hoor ik het graag.

mark

Ah het is alweer klaar, goedbezig dirk ( en de rest)  !-!

Yorick


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev