Advertenties


Ed's hobby...

Gestart door Ed_16v, 7 juli 2012, 11:32:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ed_16v

#30
En een Ferrari-klant erbij met een 360 Spider waarvan de verlichting kapot was. Gelijk maar even een upgrade naar een F430 look met geheel verlichte gele tellerplaat...



Man o man, wat een machtige wagen is dat...
Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

Edwin Postma

Toe maar.
Ook al aan ferrari's geslagen?
Truckertje

Ed_16v

Yup, en ben er ook blij mee. Er is nogal vraag naar gekleurde (voornamelijk gele) toerentellerplaten voor de 360 in Stradale look of F430 look. Dankzij deze klant heb ik nu het model in huis en kan ik daar weer op door borduren.
Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

mark


Dante

Citaat van: Dante op  9 juli 2012, 01:12:59
Hmm... Nu wordt het erg interessant... Ik heb een Meg I ph. 2, dus een andere tellerindeling dan hierboven. Ik zou de platen graag in dezelfde kleur blauw als m'n auto willen, met witte becijfering etc. (Behalve rood waar nodig ;)) & dan oranje oplichtend met verlichting aan, net zoals de rest van de auto. Logo's zijn van latere zorg :q Ik zou graag eerst willen weten of dit mogelijk is & wat het eventueel zou gaan kosten :) !-!
Had je hier toevallig al over nagedacht..? :)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Ed_16v

Ik stuur je even een PM.
Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

Edwin Postma

#36
Ik heb ook een idee. ;)

Is dit ook mogelijk?(zoals die meters op mijn A-style)


Zoja, Kwanta Costa? o-)
Truckertje

Ed_16v

Mogelijk: zeker. Prijs: kan ik je zo 1 2 3 niet zeggen. Eigenlijk was plasma/EL (want daar gaat het om) een aflopende zaak, mijn oude leverancier ging niet meer leveren. Nu met de vraag naar Ferrari reparatie platen en na wat verder onderzoek kan ik mogelijk binnenkort tegen een goede prijs nieuw materiaal inkopen vanuit het buitenland.
Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

Ed_16v

Hier zijn wat voorbeelden die ik gemaakt heb met EL/plasma:

















Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

renemegane26

prachtig dit! I LOVE PLASMA!
ik zou zeer graag een setje in mijn megane cabrio willen hebben.
met iets van tekst: Cabriolet 2.0 16v
kan je mogelijk de kosten hiervan PM-en??

Edwin Postma

Ik hoor graag van je. Zoals die van renault sport is mooi
Truckertje

Paul

Die van je laguna zijn erg mooi  !-! Maar geeft dat niet hiul veul licht? Of is het te dimmen?
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Ed_16v

De tellerplaten die ik nu in de Laguna heb zitten geven inderdaad wel erg veel licht ja, te veel.  Y Ik zet het 's avonds soms uit zodat alleen de boordcomputer nog zichtbaar is. De inverters die ik gebruik zijn niet dimbaar, maar ik heb vanwege kwaliteitsoverwegingen deze gekozen. Je kan ze wel aansluiten op de bestaande dimmer (wat ik trouwens nog niet gedaan heb maar wel eens zou moeten doen...).
Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

mark

Zozo, jij bent ook even lekker bezig geweest zeg !-!

Ed_16v

Ok, gele platen eruit, zwart witte (met in de avond blauwe verlichting) erin. De wijzers van de snelheid en de toeren staan nu in horizontale positie.



Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev