Advertenties


elektrisch probleem break 2000

Gestart door vince 4631, 19 november 2012, 15:55:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vince 4631

Hallo allemaal,

ben nieuw op t forum maar heb echt hulp nodig!!!
mijn 1.4 break op g3 uit 2000 had een kapotte benzinepomp dan zou je denken ff vervangen en klaar is vince,helaas
hij deed nog niks na doormeten bleek dat tie maar 8v kreeg dus bij de garage laten uitlezen bleek de ecu goed te zijn na verder onderzoek bleken enkele zekeringen verbrand te zijn dus de hele zekeringen kast vervangen toen liep tie enigzins maar  als ik de lampen aanzet valt tie weer stil.
wie o wie kan mij helpen

heb net gehoord dat bij de inbouw van lpg waarschijnlijk een zwaardere zekering is gezet dus toen de pomp moeilijker ging lopen is er te zware stroom door is gegaan en de bedrading is beschadigt hier ga ik morgen mee aan de slag als iemand nog tips heeft zijn ze van harte welkom
groet vince

vince 4631

zo nog ff een update
bedrading naar pomp blijkt goed te zijn hij loopt nu dus ook goed maar wanneer de verlichting aangaat valt alles uit kortsluiting zou je denken dus alle logische plaatsen gecheckt niks kunnen vinden en de ecu is niet meer uit telezen
dus heb nog 2opties ecu vervangen of heel de kabelboom nakijken nu heb ik gehoord dat deze ecu in gel zit dus niet te repareren door ac
pfffff begin echt de balen van de renault te krijgen btje sleutelen is leuk maar dit word echt te gek

hoop nog steeds op wat input heren&dames

thnx vince

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev