Advertenties


arkamys 3-d sound vervangen

Gestart door MeganecoupeTCE130, 15 februari 2012, 18:08:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lennart

#45
@ Marc,

De compatibility check is nogal wazig. Zie topic:
Klik:D
Enerzijds wordt er aangegeven dat het mogelijk is, anderzijds wordt er gezegd dat het niet mogelijk is.

Maar goed. Had de unika toch liggen, dus kon makkelijk testen 8)
assumption is the mother of all f*ck ups

Marc_Estate

@ Marc,

De compatibility check is nogal wazig. Zie topic:
Klik:D
Enerzijds wordt er aangegeven dat het mogelijk is, anderzijds wordt er gezegd dat het niet mogelijk is.

Maar goed. Had de unika toch liggen, dus kon makkelijk testen 8)
[/quote]

Als ik mijn gegevens invul van de megane III staat er De parrot komt in overeenstemming met de stuurbediening van uw voertuig. Meer niet, lijkt me duidelijk ;)
Maar ik heb hem er al een hele tijd inzitten en ik weet dus dat hij werkt met de stuurbediening van een
megane III, een Megane II weet ik niets vanaf. En of er dan een verkeerd plaatje ergens bij staat maakt mij dus ook niets uit...

Overigens wil ik wel weer benadrukken dat de bediening wel wat gewenning vereist en dan met name het navigeren door het menu.
En anders gebruik je toch gewoon de afstandsbediening die bij de 9200 word bijgeleverd, doe ik ook nog vaak zat :P

Lennart

Klopt inderdaad, bij de meg III geeft de site wel gewoon aan dat 't werkt.
Maar goed, helaas bij de II dus niet en ben ik dus aan de afstandsbediening overgeleverd (al werkt dat ook echt prima)

Klopt inderdaad dat het wat gewenning vereist qua stuurbediening,. Had 't zelfde in mijn opel.
Ahg, 't is wat je gewent bent
assumption is the mother of all f*ck ups

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev