Advertenties


Clubwinkel praat topic

Gestart door Yorick, 7 september 2015, 21:30:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

korte

Inderdaad, die usb sticks zijn goed gelukt  !-! Jammer dat ik zonder radio rond rij anders had ik m wel gekocht en om m als opener te gebruiken is zonde want het is een leuk ding. Verdere opslag heb ik niet nodig heb een aantal ssd's liggen van 1 tot 3TB dus voor thuis gebruik heb ik m niet nodig.

Yorick

De eerste stapel dozen klaar gemaakt voor verzending. Zullen dus een aantal blij gemaakt worden vrijdag als ie hopelijk aankomt!

Wie nog meer  !-!

jarno27

Jeey dat wordt van het weekend plakken  :prut: :gj:

Tedo

Ik stel voor dat iedereen hier foto's post van zijn/haar clubitems in/op zijn/haar Megane.  ;)

jarno27

Goed idee  mischien dat er meer doen volgen dan

Yorick

Vandaag zijn de brievenbusdoosjes op de bus gedaan.

Degene die nu verstuurd zijn, hebben geluk gehad. De verzending via PostNL is weer duurder geworden en ik heb daarom de prijzen met een euro omhoog gedaan. De prijzen zijn niet om winst te maken, dat mogen we niet eens.

Ik hoop dat er begrip voor is en dat de levering van de artikelen op deze manier kwalitatief goed blijft.

jarno27

Nice hoop dat de stickers morgen binnen komt en het beter weer wordt van het weekend

Yorick


jarno27

Dat mooi weer wordt cool !-! :D haha oke  zie ze vanzelf op de deurmat dus ik wacht geduldig af

megane grand scenic 2.0 16v

ik ga achter de deur liggen morgen
kom maar op met de stikkers
zaterdag megane wassen en plakken

Bobo1.6

Ik zeg mijn examens voor de code 95 af, en al mijn verjaardagen morgen tot ik ze binnen heb en geplakt heb!!

jarno27

#26
Ik hou me bezig met ziek zijn en enorme game verslaving op de xbox
MW3 tot ik de brievenbus hoor en dwars door de deur heen ren   >:D
Update: dan hoor je de brievenbus en zit er alleen maar reclame in l-

jarno27

yess pakketje binnen leuke verassing  weer een mooie pen , leren mapje voor papieren en de stickers !-!

en de resultaten
blij dat ik voor de zilvere gekozen heb :grin:
de raam url sticker


en de kentekensticker

Bobo1.6

De postbode was vroeg vandaag, de mijne zijn ook binnen met een leuke verassing erin! Mooi voor de papieren, bedankt Yorick! Had alleen wel net geregend, dus ff de ramen eerst goed droog gemaakt.






jarno27


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev