Advertenties


10 Jaar RMC, jouw herinnering.

Gestart door Dennis Postma, 4 april 2011, 19:02:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

dat was toen nu is nu dus gewoon weer gezellighei en lol voorop

Roy (Coup a One)

Citaat van: Benjamin Renon op 29 juni 2011, 20:17:55
Een aantal mensen zullen het niet vergeten.

Zoiets hoef je ook niet te vergeten, als je het maar een rustplekje kan geven "dat is veel belangerijke" ;)

Dennis Postma

Gebeurd is gebeurd. Laten we het nu over de positieve herinneringen hebben. ;)

Roy16v

precies let them rolling forwards!
ga mijn best doen de rode zo zsm na wens te krijgen en proberen zo veel mogelijk leden aan te trekken.

Dennis Postma

Maar dat doen we ergens anders. Hier halen we de goeie herinneringen naar boven van de afgelopen 10 jaar.  :police: ;)

Roy16v

ik heb er maar 2 en die zijn alle 2 vol lof.

eerste was in waverveen en de 2e met de puzzel tocht.
die gezelligheid en respect onderling tref je na mijn ervaring nergens anders.

Dennis Postma

Kijk, dat horen/lezen we graag.  !-!

Roy16v

het viel mij op dat of je nu een pas gespoten,een 95er met met links en rechts een plekje of een megane hebt van 2011 bij wijze van dat iedereen geintresserd is in elkaars auto en dat vind ik toppie!

Timo Zuiderduin

dat moet wel de beurs in Zwolle zijn waar ik eigenlijk met mijn door DGB gepimpte cabrio zou staan op de dag na de uitzending.
Echter op de dag van vertrek hoorde ik een getik onder de motorkap wat een probleem met de distributieriem bleek te zijn.
Op de beurs stond michel klaar met een computer en beeldscherm waar er die dag beelden van de uitzending te zien zouden zijn.
kortom, de grote live-onthulling werd een debacle. gelukkig kon uiteindelijk iemand anders snel met zijn aangepaste wagen die kant op zodat de stand gelukkig geen lege plek had. maar wat baalde ik.

de toertocht die een paar jaar geleden werd gehouden in omgeving kinderdijk heeft blijvende goede herinneringen achtergelaten, evenals de Zandvoortmeeting op de camping bij Jeroen. en de dag daarna het circuit op (heb ik zelf destijds overgeslagen)

Edwin Postma

heeft jeroen die camping nog?
en is dit niet nog eens te regelen? o-)
Truckertje

Jeroen

Jahoor, Jeroen heeft die camping nog.

En of er wat te regelen valt, ligt aan de clubkas  :D
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

wie beheert die clubkas???
clubweekendje is altijd leuk lijkt mij :afro:
Truckertje

Floortje


Rick Santbergen

Er is dit jaar al een clubweekend geweest. Maar volgend jaar komt er waarschijnlijk weer één.  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev