Advertenties


Spoedvraag Ramen!

Gestart door Umpire (Robin), 15 september 2015, 19:52:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Felix

Juist! En geen kortsluiting maken, want dan mol je ook je computervoeding  8)7

Tedo

En niet voor halfzes, want er komt een mooie bui jouw kant op Robin  ;)

Umpire (Robin)

Ja, ik denk dus dat ik m'n voeding heb gemold :D

Ik had werkelijk geen idee op welke van de twee pinnen de gele en de zwarte moesten dus heb het gevoel dat ik het precies omgekeerd heb gedaan. Motortje sprong niet aan ook..

Ik heb er gelukkig nog 2 dus dat scheelt, maar enige tips om ook die twee niet te vernaggelen?
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Willem


Felix

Het maakt niet uit hoe je die raammotor aansluit, zolang het maar 12 volt is. Hij draait namelijk linksom of rechtsom.

Je zou even een autolampje aan de draden kunnen aansluiten om te testen of er wel prik op staat.

Umpire (Robin)

Nieuwe accu besteld, die levert ook twaalf volt toch? (Weet het bijna wel zeker)

Kan ik die niet gebruiken om even een draadje te spannen? Ben van plan om gewoon de stekker van de module af te zagen en die pinnetjes te gebruiken die daar nu inzitten, dat zou moeten werken toch?
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Tedo

Dat zou je kunnen doen.

In plaats van een motor op de sloop zoeken kan je ook deze bestellen.

Umpire (Robin)

Thanks Voor de tip Tedo, heb de sloop al gebeld en die hebben twee Clio modules voor me uit de III voor hetzelfde geld. Heb begrepen dat die ook kunnen toch?
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Tedo

Ja, en hoe nieuwer de Clio III (best van na 2009) hoe beter.

Umpire (Robin)

Raam is dicht, godzijdank. Nieuwe accu aangekomen maar nu wil de schroef niet los. Draait wel maar komt niet omhoog. Zit er een moet onder of iets?
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

mark

Van het beugeltje waar de accu mee vast zit? Dat zou zomaar kunnen.  ;)

Tedo


Umpire (Robin)

Dan is dus de schroefdraad niet helemaal lekker meer. Even want op verzinnen dus!
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev