Advertenties


Spoedvraag Ramen!

Gestart door Umpire (Robin), 15 september 2015, 19:52:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Umpire (Robin)

Dat is het plan Tedo, om in ieder geval nu eerst de sluiting weg te werken. Dan misschien direct naar de sloop rijden en een nieuwe module op de kop tikken. Moet eerst eens stoppen met miezeren..
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Tedo

Scoor er dan gelijk twee, dan heb je een reserve liggen. Die komt echt nog wel eens van pas.  ;)

Umpire (Robin)

Nou, volgende probleem dient zich aan. Alles weer geplaatst zoals het zou moeten zijn, nu als ik de auto start doet ie niets. Ik krijg melding 'stuurkolom niet vrij' wanneer ik weer op de start stopknop druk om de auto uit te zetten zegt hij dat de stuurkolom wel vrij is. Wat is er nu weer aan de hand..?
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Umpire (Robin)

Nu is de kaartlezer weer defect en is de melding van de kolom weer weg. Er zit ergens iets echt niet oke..
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Tedo

Melding kaartlezer defect heb ik bij de sedan wel eens gehad. Maar die is keyless, dus verder geen problemen mee. Dat van de stuurkolom heeft misschien te maken met de recente vervanging van de stuurkolomschakelaar/sleepring? Ik zou 'm snel eens (laten) uitlezen, elektronica blijft een lastig punt bij de II.

Umpire (Robin)

Ik heb geen clip, wel obd naar USB. Is er software op die manier te gebruiken?
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Tedo

Als je een laptop met Dialogys erop hebt misschien wel. Met de clip kan je wel veel meer.

Umpire (Robin)

Verdachte is nu de accu. Ligt er bijna 5 jaar in nu. In het dashboard ging ineens de handremlamp knipperen en de metertjes versprongen steeds een klein beetje.

Ik heb ook het gevoel dat ik weet waar de sluiting vandaan komt. Ik ben vergeten de accupolen los te maken. Kan dus heel goed zijn dat de accu stuk is gegaan doordat ik per ongeluk bij het monteren een draad langs het metaal in de deur heb gehad. (Mensen die kunne bevestigen of dat inderdaad de oorzaak is?) zat zelf te denken aan het langwerpige pinnetje in de raammodule.

Accu is verdachte nummer 1 nu, centrale deurvergrendeling ging pas na 10 keer klikken op slot. Heel zachtjes.
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Felix

Is je raam nou al dicht? Je kan even 12v op de raammotor zetten, dan zou hij gewoon moeten werken, en dus het raam doen sluiten. Dan hoef je je in ieder geval niet meer zorgen te maken over nattigheid in de auto.

Umpire (Robin)

Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Tedo

Als je modelspoorder bent heb je een 12V transformator is huis. Denk niet dat iedereen dat heeft.

Felix

#41
Heb je een oude computervoeding liggen?
Als je de groene draad verbind met een zwarte draad gaat hij aan.

Vervolgens staat er op de gele draad 12V. De zwarte is de massa.

Edit: nu met afbeelding

Umpire (Robin)

Ik ga dat morgen even proberen, moet nu zo weg.. Heb als het goed is wel een computervoeding liggen.

Kan ik niet gewoon stekker in het stopcontact en dan een gele en zwarte draad zoeken in de boom en die aan het motortje zetten? is het dan trouwens een kwestie van knopje omhoog indrukken?
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Felix

Nee, zonder de groene met de zwarte te verbinden zal de voeding niet aan gaan. Tenzij het een voeding is uit 1993.

Umpire (Robin)

als het ware een aan knop dus?

groen met zwart verbinden en dan geel en zwart in het motortje steken, right?
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev