Advertenties


Rode OTS Spoiler Megane 2 GrandTour

Gestart door mark, 1 maart 2013, 18:45:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

michael360

dante,maakt niet uit,ben zelf pas 7 jaar werkzaam voor de renault dealer Y Y 8)7

michiel het gaat je geen geld kosten,slechts wat tijd.dealer is nog niet zo erg
misschien heb je gewoon niet de juiste dealer

Roadkill (Michiel)

Dan ken jij de dealer hier in Hoorn/Zwaag nog niet...... Maar zal ff informeren bij Krooneburg waar mijn auto in onderhoud is
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

J to the H (Jeroen)

Ik heb er helaas niks meer aan, maar wel een stukje erkenning gelukkig.
En super dat ze er nu toch wat mee doen, beter laat dan nooit..

Helaas kwam het ook voor deze auto, die ik vandaag bij mijn werk op het parkeerterrein zag, te laat...


Karin

Ziet er fraai uit zo'n afgebroken spoiler.

Tedo

Leuk als je die op de snelweg op/door je voorruit krijgt (helemaal met spoiler erop, zoals Michiel en ik hebben).  -- Ik vermoed dat er iets ernstigs is voorgevallen en Renault nu (eindelijk) actie onderneemt cq. moet ondernemen. Maar goed: nog niets gehoord, terwijl ze me met reclame wel altijd weten te vinden. Ik neem aan dat Renault Nederland de actie coördineert, en niet de dealers?
Die van mij zit nu goed vast, nadat 'ie er al eens op halfzeven bij hing (gelukkig niet eraf).

Roadkill (Michiel)

@Jeroen, hier heb jij uiteraard ook wat aan, want jij hebt deze mod volgens mij ook nog niet, vraag me alleen wel ff af wat ze gaan doen als er dus al steuntjes gebroken zijn...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Sterker nog: wat ze doen als er bij het loshalen van een intacte spoiler steuntjes afbreken (want die kans is heel groot).

Roadkill (Michiel)

Nou ik kan het via mijn gewoon via mijn garage laten doen, dat scheelt al! Enkel vragen zij zich wel af of deze Mod erg handig gaat zijn, want zoals zij te horen kregen word de hele zaak ook vastgekit aan de klep zelf, dus als je 3e remlicht of bijvoorbeeld de ruitensproeier stuk gaat heb je daarna wel een probleem....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Heb je ook gevraagd hoe het zit met originele spoilers (zoals de onze)? Die van mij zit én gekit én met een aantal inbusbouten vast aan de dakplaat.  :P

Roadkill (Michiel)

Het gaat enkel om die afdekplaat he, met of zonder spoiler maakt niks uit voor de Mod
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Nou ja, met spoiler komt er nog meer druk en gewicht op die plaat. Vandaar dat ik het vraag. Aan de andere kant: de spoiler is een originele accessoire.

Roadkill (Michiel)

Yup, ik ga binnenkort eerst de zooi ff demonteren, om de ruitensproeier slang goed aan te sluiten zodat ie eindelijk eens werkt, dan kan ie daarna naar de garage voor de Mod (daarne zal het dus waarschijnlijk niet meer kunnen zonder schade)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

Het is aan de dealers om de mensen er over te informeren.
De spoilers worden alleen vast aan de achterklep gekit als er een achterruit in zit die open kan.
Anders gewoon met de 3 beugeltjes.

Er staat 2 uur droog tijd, maar na 2 uur is alleen de buitenste laag van de kit opgedroogt.
Dus ik zou de auto gewoon een dagje laten staan.
Je kunt dan wel gewoon rustig naar huis rijden. !-!

Roadkill (Michiel)

Er gaat vanuit Renault Nederland een mailing komen naar ALLE Grand tour bezitters, tenminste dat is wat mij verteld werd door Renault Nederland. Maar ook bij een klep waar de achterruit van open kan zit het 3e remlicht toch in die plaat, dus als die word vastgekit heb je dus een probleem als die het ooit begeeft. (btw die hebben Tedo en ik niet anders past de spoiler er niet op ;) )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

3e remlicht en sproeier gaan over van de plaat in de spoiler. En bij mij zit e.e.a. nu wel zo vast dat ik ook een probleem heb als het derde remlicht stuk gaat  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev