Advertenties


Kosten remschijven en blokken achter Megane II

Gestart door Tedo, 18 oktober 2011, 21:02:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

Wie weet wat originele (geen Motrio) remschijven en blokken voor een Megane II 1.6 16v kosten?
En wat is de all-in prijs inclusief montage?

Roadkill (Michiel)

ik heb het net ff nagekeken voor je;389,77 euri dat is blokken +schijven en arbeidsloon wel een 1,4tje dan maar volgens mij zijn de remmen gelijk.. Oh ja orgineel Renault,maar waarom zou je geen Motrio nemen?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Dankje! Je hebt een grandtour toch? Daar schijnen weer andere schijven/blokken op te zitten.
Motrio vind ik voor minder cruciale delen geen punt, maar voor de remmerij liever origineel (jij kennelijk ook).
Vandaag voor alleen de blokken voor laten vervangen (125 €), van te voren gezegd dat ik originele wilde, bleken er achteraf toch Motrio blokken opgezet te zijn. Kan ik morgen weer terug...

Roadkill (Michiel)

Ja ik heb ook een Grand tour,en ja er zit orgineel onder nu,maar dat is meer dat ik niks wist van Motrio! Wat ik ervan begreep is Motrio gewoon ook orgineel van Renault maar dan budget,kan me niet voorstellen dat het rommel is.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Minder geld, dus dan zou het toch ook iets minder moeten zijn (al was het maar levensduur, want remmen zal je er vast mee kunnen)?
Voor mijn grand tour was ik vorig jaar bijna € 900,- kwijt voor alle vier de schijven plus bijbehorende blokken. Nu is de sedan aan de beurt.

Roadkill (Michiel)

Wauw dat is een klap geld zeg....en volgens mij zijn de remschijven voor minder duur,achter hebben ze de lagers er in...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

rened

ik was dacht ik 270 kwijt voor bosch schijven (met wiellager) en blokken achter.
exclusief montage

renault@soest

ik heb een complete set voor de voorkant besteld,schijven en blokken 100 euro incl verzenden..niks mis mee..
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

Tedo


Roadkill (Michiel)

Citaat van: renault@soest op 19 oktober 2011, 20:39:04
ik heb een complete set voor de voorkant besteld,schijven en blokken 100 euro incl verzenden..niks mis mee..

Dat is wel heel weinig,als het orginele zijn dan zeker gebruikte..... Geintje, zelfs voor imitatie is 100 euri echt mega goedkoop
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

keesos

#10
Voor prijzen kun je goed kijken op www.mister-auto.nl voor mijn 1.4 16v hatchback zijn bosch! remschijven voorkant 70 euro, + blokken 30~40 euro (afhankelijk van merk, maar wel A-merken) dus totaal 100~110 euro. Kan dus wel.

Achterkant weet ik zo niet precies, maar je kunt je kenteken invullen en dan vind je de onderdelen.

Ik keek ook nog op mijn-garage.nl en daar krijg je een offerte en die geeft aan €250,- incl bosch voorremschijven, dus zelfde spul als wat je krijgt voor €110,-!

rened

das inderdaad een goedkope site!

Ik heb net voorremschijven gekocht voor 150 euro, en had al heel internet afgestruind naar zo goed koop mogelijk.
Onthouden die site dus!

Tedo

Bedankt! De meesten melden hier de voorschijven, maar ik zoek dus voor achter. Op de genoemde site staan die voor 70 of voor 90 euro per stuk, zonder blokken.
Koop ik de duurdere, dan zit ik dus al op 180 euro plus de blokken. Die zijn van Bosch 35 € x 2 = 70 euro. Totaal aan materiaal dus 250 euro.

Ik kan een complete nieuwe originele set kopen voor € 180,- (incl. verzenden) met de referentienummers 7701207823 (schijven) en 7701209735 (blokken).
Kan iemand bevestigen dat dit de juiste onderdelen zijn voor een Megane II 1.6 16V achter?

renault@soest

#13
ik had ze via marktplaats, http://link.marktplaats.nl/1000880653

setje schijven voor achter 80 euro incl blokken..
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

Roadkill (Michiel)

@Tedo blokken gaan altijd per set (as) schijven gaan per stuk
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev