Advertenties


Verborgen opties, knopjes enz,enz.

Gestart door Jeroen, 21 maart 2005, 18:47:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Cijs

je kan hem zelf idd handmatig daarmee op slot zetten, maar dat gaat niet automatisch ;)

EyesOnly

Ze hebben het over het automatisch op slot springen boven een bepaald aantal km/u.
De knop werkt wel hoor ;)

Jeroen

Heren, in welk deel van het forum staat dit topic  ;)

megane74

Over knopjes gesproken . Wat ik niet handig vind bij de megane is de knop om de cruise control te activeren . Deze zit erg ver weg en is zowat niet te voelen als je er met je vingers naar probeert te zoeken .

Voor de rest vind ik alles wel op een logische plek zitten en als je gebruiksaanwijzing doorleest kom je overal wel uit.


Jeroen

Gewoon altijd geactiveerd laten staan  :D

coupe-monte-carlo

wel leuk zo'n anti car jacking systeem , maar wat als je nou een ongeval krijgt?
zou wel fijn zijn als een buitenstaander evt. hulp kan bieden.
vind eerder dat het verboden moet worden.

RdW

Citaat van: matthijs op 22 maart 2005, 20:54:29
wel leuk zo'n anti car jacking systeem , maar wat als je nou een ongeval krijgt?
zou wel fijn zijn als een buitenstaander evt. hulp kan bieden.
vind eerder dat het verboden moet worden.

bij een klap boven een bepaalde snelheid zal alles open schieten,
net als je airbags.... ;)

Decepticon#1

Bij een botsing met een snelheid van meer dan 7 km/u zal het anti-jacking systeem automatisch ontgrendelen. Nah, als je iets raakt met 7 km/u kom je er vast zelf ook nog wel uit, maar ze kunnen je helpen...als ze niet kromliggen van  het lachen (om een botsing van 7 km/u)...alhoewel...je zou raar een nagel kunnnen breken  :o

Greetz,

Peter

RMCMichiel

of de tasjesdief kan je te grazen nemen...  :-X

megane74

Citeer[wel leuk zo'n anti car jacking systeem , maar wat als je nou een ongeval krijgt?
zou wel fijn zijn als een buitenstaander evt. hulp kan bieden.
vind eerder dat het verboden moet worden/quote]

Bij een goed ongeval , zijn je deuren vaak toch al zo ontzet dat je ze niet meer open krijgt . Dus ik houd hem lekker geactiveerd , kan ik tenminste met een veilig gevoel iets op de achterbank neer leggen .

Jeroen

Was het bij al geactiveerd toen je de auto ophaalde bij de dealer?

Navione

Citaat van: Jeroen op 23 maart 2005, 19:52:53
Was het bij al geactiveerd toen je de auto ophaalde bij de dealer?

Yep, door de dealer die bij de aflevering de werking ervan uitlegde.

Functie wordt trouwens uitgebreid beschreven in de standaard handleiding.

Jeroen

Manuels lezen hou ik niet zo van  ;)

Navione

Citaat van: Jeroen op 23 maart 2005, 22:37:36
Manuels lezen hou ik niet zo van ;)
Als fervent supporter van de RTFM-procedure moet ik consequent zijn ;)

San

Ik heb hem niet geactiveerd, mijn vrouw vind het ook "eng" als ze bv. in het water zou
rijden. Ik heb nog zo n verborgen optie; wanneer je een of meer ramen open laat staan
terwijl je bij de auto wegloopt en je drukt vervolgens 2 keer snel achter elkaar op het knopje sluiten, dan gaan niet alleen je deuren op slot maar de ramen gaan dan ook
vanzelf omhoog!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev