Advertenties


volgend probleempje

Gestart door ramon16v, 24 juni 2009, 22:38:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

michel81

oke dan is dat toch weer duidelijk.
maar blijft een leuk ding en blijf benieuwd naar de auto en of alles goed komt met de keuring.
maar hoe lang ben je er nu totaal mee bezig dan dus motor bak en ophanging.
groete michel.

ramon16v

ben er niet eens al te lang mee bezig geweest de eerste foto`s waren uit mijn hoofd 7 maart 2009 en de laatste 25-6 2009
vanmorgen de voor en achterbumper naar de spuiter gebracht die waarschijnlijk vrijdag klaar zijn,

dus als je bedenkt dat het ruim 3 maanden is geweest en dan af en toe een avondje en een paar zaterdagen is het naar mijn mening redelijk rap gedaan,
groeten ramon

ramon16v

bak en motor was in 2 avondjes gedaan wat niet meevalt in je eentje :-)

michel81

das zekers rap ben echt heel erg benieuwd hier naar en hoop je zekers snel te zien met je autonen te spreken.

ramon16v

dat gaat zeker wel een keer gebeuren, misschien kom ik dan wel naar een meeting toe

michel81

dat is wel zo fijn toch als de kleur goed is

Marc Brouwer

[modbreak]
Aangezien er in dit topic diverse verschillende onderwerpen worden besproken en het meer begint te lijken op een projecttopic gaat het topic op slot. De regels zijn dat alleen een lid een projecttopic mag aanmaken in het daarvoor bestemde gedeelte.
Wellicht kunnen de antwoorden op de vraag van Ramon16V per mail gestuurd worden. Ook overige reacties omtrent het project kunnen per mail worden afgehandeld.
[/modbreak]
"We Shall Not Be Moved"

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev