Advertenties


ACT reacties op de projecten topics DEEL 57

Gestart door Tedo, 28 juni 2020, 13:45:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

larsdijkstra

Van harte Ramon! Leuke naam ook. Met de auto's bezig blijven zal een leuke afleiding zijn af en toe  !-!
Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

i2paq

Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk!
Renault Mégane III 1.5 dCI Hatchback (2012)

Ramon87

Bedankt  :) .
De afleiding was zeker even fijn  :D
1996 Mégane Coupé 2.0 16v - Project Car
2014 Clio TCE 90 Estate - Family Car

Dirk Kuipers

Jeetje Ramon wat ben je goed bezig met je megane. Leuk om te zien hoor!!  !-!  !-!  !-!

Ramon87

@ Dirk: Bedankt, wordt gewaardeerd. Zolang mensen het leuk vinden om te lezen ga ik zeker door.

Ik kan mijn hart er ook in op. Soms is het sleutelen leuker als het rijden voor mij  8)7 .
1996 Mégane Coupé 2.0 16v - Project Car
2014 Clio TCE 90 Estate - Family Car

mark

Idd lekker bezig Ramon.  !-!

Zal binnenkort ook is ff wat updates plaatsen, druk half jaar achter de rug gehad.
Iets met te weinig uren in een dag haha.

Jacques

Hi Ramon, gaat lekker met je Megane. Ik sleutel ook nog steeds zie 30/5/24 https://team1916vforum.nl/viewtopic.php?t=46&start=210 gr. Jacques

larsdijkstra

@Ramon: goed bezig met de Megane! De klus met de achteras volg ik zeker  _o_

@ Mark: mooie upgrade aan de Megane, en het rijd zeker erg fijn!
Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

Ramon87

Leuk om te zien allemaal  !-! .

Dit project moet af zijn voordat we gaan verhuizen, dus er zit nu wel wat vaart achter  :D.

@ Mark: Mooie upgrade. Ik heb destijds Bilstein nog direct gecontacteerd of ze de B6 Dempers nog voor de MK1 megane hadden, maar helaas.

@ Jacques: Verschillende keren door you blog gebladerd. Ook leuk om te lezen van anderen.

1996 Mégane Coupé 2.0 16v - Project Car
2014 Clio TCE 90 Estate - Family Car

MarcN

@Mark Ik heb toevallig ook net een setje Bilsteins binnen :q Wel de B4, maar dat lijkt me voor mijn gebruik voldoende.

i2paq

@Ramon, is dat Hammerite "Zwart direct op metaal zonder primer"?

Verder een erg leuk topic om te volgen!  --
Renault Mégane III 1.5 dCI Hatchback (2012)

Ramon87

@i2paq: Yep  :q

Zoals Hammerite het zelf beschrijft:
– Direct over roest zonder primer en grondverf - Gedaan
– Stopt het roestproces en geeft een duurzame bescherming - Hopen en dromen
– Toepasbaar op alle soorten ferro metaal - Ok
– Uitstekende hechting, zelfs op roest - Gaan we mee maken
– Verkrijgbaar in een handige spuitbus - Ach ja
– Droogtijd: 10 minuten - Misschien tussen de lagen door, anders gaat er dik 12 uur overheen voor het goed hanteerbaar is
– Verwerkingstemperatuur: vanaf 10°C, spuitbus 2 uur voor gebruik bij kamertemperatuur bewaren - Rond deze tijd geen probleem

Ik verwacht er wel een update over te doen over x tijd. Ik ben denk ik net zo benieuwd als jou.
Al is dit voor mijn gevoel niet anders dan de hammerite verf die ik gebruik als een grondverf over roest op rest van de auto. Daar heb ik nog weinig over te klagen. Ik hoop vooral dat de verf het roestproces zelf vertraagd of zelfs stopt. Uiteraard geloof ik wel in een goede voorbereiding. Los roest ga je er niet mee fixen.
1996 Mégane Coupé 2.0 16v - Project Car
2014 Clio TCE 90 Estate - Family Car

i2paq

Ik gebruik deze ook en inderdaad blijft deze lang plakkerig.
Soms heb k ruim 1.5 dag nodig voordat hij droog is.

Blijft wel mooi daarna, vult ook kleine plekjes op waardoor je een strak resultaat krijgt.
Renault Mégane III 1.5 dCI Hatchback (2012)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev