Advertenties


Montage vragen (dashcam/52mm instrumenten/pedalenset)

Gestart door Lucas Hermans, 6 december 2016, 00:14:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lucas Hermans

Binnenkort ga ik het interieur groots aanpakken. Nu heb ik echter nog wat dingen waar ik in het ongewisse mee blijf, namelijk;

24/7 dash-/beveiligingscams:
Het is nu 2 jaar geleden dat ik vrolijk van school terug kwam en mijn auto (toen een '93er Nissan Sunny) met mega schade aantrof. Die schade (nieuwe deur, nieuw spatbord, nieuwe velg + band en uitdeuken + opnieuw spuiten van de hele bestuurderskant) heeft me bijna 2000 euro gekost die ik uit eigen zak mocht betalen. Sindsdien wil ik mijn wagen uitrusten met dashcams, zowel voor als achter, die 24/7 aan staan. Die wil ik nu ook gaan realiseren. Maar nu komen de vragen:
- Wat moet ik hiervoor hebben kwa camera's? (en opslagapparaat?)
- Waar ga ik de cams monteren zodat ze niet té veel opvallen?
- Hoe sluit ik de camera's aan, aan de accu? Ik heb al een 12v aansluiting (waar de sub en extra interieurverlichting ook op zitten) in de bak liggen.

52mm instrumenten:
Ik zag op Autostyle een leuke dashmount 52mm instrumentenhouder voor op de plaats van het klokdisplay. Linkje hier!
- Gaat de boordcomputer geen foutmeldingen geven als ik het klokdisplay loskoppel en weghaal?
- Hoe sluit ik de 52mm instrumenten aan? Ik wil er sowieso een voltmeter en klok in. Als 3e misschien een amperemeter. Maar hoe zit dat als ik bijvoorbeeld de olie- of water- tempratuur of druk wil meten met zo'n instrument?

Pedalenset:
Misschien een hele domme vraag, maar hoe monteer ik een pedalenset + voetsteun?
Moet ik dan door de originele pedalen boren?

Alvast dank voor de reacties! !-!

Fluppie

#1
Pedaalset gaat door middel van klemmen om je oude pedaal althans die van mij die je dan vervolgens met 4 schroefjes aandraait

Edit; berichten boven je post niet citeren aub :police:

Lucas Hermans

Ah, heb een set (een mooie blauwe, precies wat ik wil!) gevonden precies met zo'n klemmen systeem! Fijn Y



Iemand enig idee over de dashcams en 52mm instrumenten?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev