Advertenties


demonteren deurpaneel megane 2 cc

Gestart door RenéCC, 4 november 2016, 16:50:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RenéCC

Dames,heren,

Wie zou mij kunnen vertellen hoe ik een deurpaneel van m'n megane2 cc los krijg.
Ik heb het vermoeden dat er iets mis is met de geluidsspeaker omdat deze ontzettend resoneert als de radio harder aanstaat.
Of de speaker is ergens los geschoten of hij is kapot.

zapp

Bij mijn meg2 grandtour hoeft dat hele paneel niet los.
Je kunt alleen het roostertje voor de luidspreker er af trekken (dat gaat makkelijk, schroevendraaiertje ertussen en dan voorzichtig trekken) en dan kan je bij de luidspreker.  Y

jutoma

Bij de cc trek je het kapje er ook zo vanaf, eerst de voorzijde los wippen en dan schuin naar je toe trekken.

https://www.youtube.com/watch?v=Yr22w54Srfg

Passion

Afgelopen weekend nog gedaan. Van je deurgreep binnenkant kun je het gedeelte van je raam bediening   zo lostrekken. Daarna kun je de raamachskelaar losmaken. In het handvat zitten 2 imbus/torks bouten draai deze los. Dan je deuropener het zwarte klepje open wippen.  Ook hier onder een imbus/torksbout. Je kunt nu het bovenste gedeelte evt al verwijderen van je deurpaneel maar om geheel bij je speaker te kunnen draai je onder aan je paneel  nog 2 imbus/torksboutjes los. Nu de afwerkkap binnenzijde deur van je buitenspliegel los klikken. Je kunt nu het gehele paneel los maken Door het richting raam te duwen omhoog dus.  Je kunt nu bij alle bedrading in je deur.   SUC 6

RenéCC

Heren,

Bedankt voor de hulp.
Het is idd makkelijk om dat rooster los te trekken.
Dat heb ik dus gedaan en ik denk dat de box gewoon opgeblazen was.
Even bellen naar mn garage en die had nog wat schadeauto's staan waar er een nog 120 watt pioneers in had zitten.
En die zitten er nu bij mij in, €30,- dus geen geld.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev