Advertenties


Passen deze velgen?

Gestart door Marcel2.1, 28 december 2015, 21:22:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark

Dat ligt natuurlijk aan de "bolling" van de spaken van de velg, of het gaat passen.

Als je het wilt weten zul je die velgen een keer moeten passen.  ;)

Deze zomer velgen van mij pasten zonder spacers op mijn vorige megane. Dat was een 1.4e, en ik heb nu een 1.6 16v. En die heeft grotere remmen. Hier zitten standaard ook velgen onder met een hogere et waarde.

Marcel2.1

Helaas heeft deze nog geen licht metalen velgen. Maar dat komt voor mij ook wel goed uit, nu kan ik rustig zoeken naar iets wat ik leuk vind.  :q
Misschien dan toch maar eens kijken naar 17 inch. Die van de clio gt zijn ook erg mooi trouwens.
Bedankt zover voor jullie reacties.  !-!

Marcel2.1


Marcel2.1

#18
Kwam nog een zet tegen alleen dan 17 inch van een megane cc. Weet zo niet of dit over een komt met mijn auto. Kan iemand mij hier meer over vertellen. Het gaat om de zwart chrome velgen.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/banden-en-velgen/m1022813177-originele-16-velgen-renault-met-sensoren-tevens-17-set.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Alvast bedankt

Tedo

Als het op een II CC past, dan past het ook onder alle andere II modellen.
Die van de Captur moet ook wel gaan, alleen de ET wijkt flink af.

Marcel2.1

Bedankt voor je reactie Tedo. Hij geeft aan een megane cc uit 2005. Nu verwacht ik eigenlijk dat dit al een type II is. Iemand die mij dit kan bevestigen? --

Yorick


Marcel2.1

Oke dus het zou dan moeten passen. Heb gereageerd op de 17 inch. Afwachten of t wat wordt.
Bedankt alle voor het meedenken.  _o_

Gr

Marcel

dennis1985

ik heb eventueel voor de liefhebber nog een setje die overgenomen mogen worden.



misschien is het iets... zitten nog wel hankook banden onder maar die zijn niet veel meer. o-)
dag CC....
halloTCe!!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev