Advertenties


obd 2 en software

Gestart door Ryan, 9 december 2015, 14:24:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ryan

hallo
kan mij iemand helpen ik ben op zoek naar een obd2 apperaat met software ( welk merk app. en software) voor megane 2 waar ik ook mijn airbag mee kan resetten

Rogier

#1
Dan ben ik bang dat je een clip van renault zelf nodig hebt. Soms vindt je ze nog wel op marktplaats.

RobScénic

Met de standaard EOBD hard- en software kun je alleen zaken van de motor uitlezen en resetten. En lang niet alles.
Wil je dit soort dingen gaan doen heb je inderdaad een clip nodig.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

mr.Chip

#3
ik zou ook voor clip kiezen,
Problemen met startonderbreker ? Stuurkolom ? stuurslot ? ECU motormanagement, Body Computer UCH ? comfort module ?  stuur maar een PM of email naar :
mister-chip@hotmail.com

Ryan

het lampje dat er een storing is bij de airbag wil ik resetten . dit gebeurd als ik  de bijrijders stoel te hard na achter doe gaat dit lampje branden.

jutoma


Jaspervh

Zelf maak ik gebruik van de Autel MD704. Deze is speciaal voor Franse en Italiaanse modellen. Je hebt een versie van dit apparaat met toegang tot alle rekeneenheden (duurder), maar je hebt ook een versie die zich beperkt tot de belangrijkste rekeneenheden (iets goedkoper). Met dit apparaat kun je storingen uitlezen, en bij sommige franse/Italiaanse modellen olieverversingsintervallen en EPB resetten. Maar verder kun je er niet mee programmeren. Wil je wel kunnen programmeren, heb je echt een Clip nodig.

mark29

wat is epb? weer een nieuwe term.
maar niet officieel renault.

Jaspervh

Electric park brake. Elektrische parkeerrem :-P

ron2014

Als je de stekker onder je stoel weer aandrukt gaat het lampje vanzelf uit, weet ik jammer genoeg uit ervaring.......
Daar is geen clip oid voor nodig.

mark29

Klopt dan maak je van een rode storing als het ware een oranje storing.
Maar blijft wel in geheugen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev