Advertenties


Fase 2 achterlichten Help!!

Gestart door mauricee93, 1 april 2014, 18:49:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mauricee93

Hallo,

ik heb een setje fase 2 achterlichten besteld bij een duitse ebay verkoper voor mijn megane 2 fase 1
ze zijn zojuist binnen gekomen alleen heb ik denk ik een probleem aangezien de lamphouders er niet bij zijn geleverd
en de lamphouders van mijn fase 1 model niet overeen komen met het fase 2 model

de geleverde achterlichten zijn van het merk depo

kan iemand mij mischien vertellen hoe ik dit kan oplossen ?

Gr Maurice

foto 1  : fase 2 model Depo


Foto 2: Fase 1



Tedo

Depo is een soort B-merk. Origineel zijn ze van Valeo.
Je mist hoe dan ook de lamphouders. Misschien op de sloop te vinden (van een auto waarbij de units zelf stuk zijn, maar de houders nog intact)?

mauricee93

Kan iemand mij mischien vertellen waar fase 2 sloopauto's te vinden zijn ?
ik heb de dealer gebeld marktplaats afgespeurd maar zonder resultaat
de dealer die kan alleen de complete lamen leveren met lamphouders

en fase 2 sloopauto's zijn er bijna niet te vinden.

Tedo


mauricee93

Jaa heb ik bekeken er staat alleen een zilvere megane als demontage auto
en deze meneer wilt de achterlichten alleen compleet verkopen.

Tedo

Als ik zoek op Megane's tussen 2006 en 2008 (phase 2) dan vind ik er veel meer dan een hoor.

mauricee93

ik heb ze allemaal afgebeld  ze bieden helaas alleen complete auto's aan.


Igoranty

Ik weet niet waar je vandaan komt Mauricee, maar in Lelystad op sloop hebben ze zeker 2-3 megane 2 fase 1 staan, met achterlichten zover ik het weet...Maar durf niet met zekerheid te zeggen, was er paar weken geleden voor het laatst. Succes met zoeken nog!

gr,  !-!
Nieuwe trots *** Renault Megane III 2.0-16v TCe 180 Privilege ***

Oud, maar goud: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=18628.0

FB pagina: https://www.facebook.com/igor.antypov.3?ref=tn_tnmn

mauricee93

Hoi bedankt voor je reactie Ik woon in Tiel en ik heb juist de lamphouders nodig van een megane 2 fase 2 
alleen nu moet ik nog een megane 2 fase 2 sloopauto vinden en hopen dat iemand het losverkoopt en eventueel wilt versturen.


Gr


Tedo


matthew

Of anders gewoon compleet met achterlichtunit kopen en de andere terug sturen omdat ze niet compleet zijn naar jou verwachting.

Tedo

Ik denk dat dat laatste lastig wordt omdat ze van een particulier van de Duitse marktplaats komen.
Dan kan je beter andere units kopen en deze op de NL marktplaats zetten.

mauricee93

Citaat van: Tedo op  2 april 2014, 21:04:21
Ik denk dat dat laatste lastig wordt omdat ze van een particulier van de Duitse marktplaats komen.
Dit klopt inderdaad heb eergisteren al contact met de verkoper opgenomen maar natuurlijk geen reactie meer.
erg jammer dat er van dit soort mensen rondlopen maarja eindstand 80 euro weggegooid.


mauricee93

#13
Citaat van: matthew op  2 april 2014, 20:54:09
Of anders gewoon compleet met achterlichtunit kopen en de andere terug sturen omdat ze niet compleet zijn naar jou verwachting.
was het maar zo makkelijk:P voortaan betaal ik alleen nog maar met paypal naar het buitenland.

Tedo

Met Paypal was je net zo ver geweest. Is wel handig als je het product niet (of beschadigd) ontvangen hebt.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev