Advertenties


Angel Eyes chrome - foto's

Gestart door Armand, 9 september 2009, 13:23:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Armand

Heeft iemand een foto van gemonteerde Angel Eyes (chromen uitvoering) op de megane II phase I.
Ik laat deze zaterdag monteren maar wil even zien hoe deze uitlichten en ook overdags staan in de prachtige megane.

Heb wel productfoto's van autostylingwebshops maar wil even wat foto's van iemand hier!
Zou top zijn

Groeten Armand

meganemaarssen

ben wel benieuwd waar jij de jouwe gekocht hebt?
ik heb namelijk ook interesse om dit nog steeds te doen....
op naar een RS...Look dan....;)

Armand

Angel Eyes Koplampen kan je overal kopen maar ik heb deze bij Zijlstra Cardesign in Hengelo gekocht!
Hij gaat deze zaterdag ook monteren. Zal daarna foto's maken van dag/nacht situatie! Altijd voor toekomstige geinteresseerden.

Ik heb de chromen versie gekocht zonder dagrijverlichting. Deze bestaat ook al, zag ik op een webshop.

meganemaarssen

lijkt mij een goed plan dit als foto te plaatsen...

heb namelijk ook een phase 1.

Heb de auto standaard gekocht maar wil dit graag als een RS uit gaan laten zien.

To will list:
Angel eyes
Verlaging
alles mee gespoten
RS 18 Inch
Xenon
RS Voorbumper of Lip
RS Grill

op naar een RS...Look dan....;)

Armand

Zo! Gisteren mijn Angel Eyes laten monteren en zal er straks foto's van maken.
Ben nog even druk druk maar komt eraan.

Was best een klussie, bumper eraf etc maar staat vet. Heb overigens de chromen uitvoering en heb direct de stadlampen en richtingslampen meegenomen in de ombouw.
In de AE lampen zitten standaard oranje bolletjes maar Philips heeft daarvoor mooie LED Vision lampen gemaakt. Dus ook deze erin gehangen.
Ik heb overigens ook Philips BlueVision genomen als stadslamp. Staat wel Cacky!

Robin

Als je voor de RS look wil gaan zou ik alles lekker Origineel Renault houden.

Dus voorbumper/skirts/achterbumper daar halen en geen angel eyes :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Armand

Ik heb veel origineel maar Angel Eyes koplampen zijn vet!
Deze ogen mooier dan de originele Renault lampies  --

rs50jochem





Wat je zojuist stelt is natuurlijk jouw persoonlijke smaak.. Ik denk dat je kwaliteit ook moet meenemen en dan valt in mijn belevenis niet te ontkrachten dat origineel haast nooit stuk gaat en imitatie zo nu en dan (lekken bijv.)

Ik vindt het zelf gewoonweg niet mooi dat wanneer je een auto hebt waar originele projectorlampen voor bestaan angel eyes neemt..
Ik stel het nog anders.. Ik denk dat je door het aanschaffen van Phase II lampen i.c.m. een phase II RS bumper nog minder kosten hebt dan nu en het nog meer origineel is.! Kijk maar eens naar het resultaat bij Bart vd Sande z'n auto..
http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=642.15

Robin

En dat is nu juist hetgene waar het meerdere mensen om gaat, niet de power maar wel de looks.

Dus zuinig(er) rijden, maar toch een mooie auto :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

meganemaarssen

inderdaad..
een RS was ook eerst de bedoeling alleen ondanks ik net een huis gekocht heb moest ik toch even op de kosten gaan letten..
Verder ben ik tevreden over de prestatie van de Megane..

Ben verliefd geworden op de looks van de RS..
op naar een RS...Look dan....;)

Armand

Mensen,

Laten we gewoon even genieten  !-! van mijn nieuwe Angel Eyes lampen.
Vanavond worden er nachtfoto's gemaakt want het regende veel te hard....




Armand

Citaat van: RS50Jochem op 13 september 2009, 16:44:34




Wat je zojuist stelt is natuurlijk jouw persoonlijke smaak.. Ik denk dat je kwaliteit ook moet meenemen en dan valt in mijn belevenis niet te ontkrachten dat origineel haast nooit stuk gaat en imitatie zo nu en dan (lekken bijv.)

Ik vindt het zelf gewoonweg niet mooi dat wanneer je een auto hebt waar originele projectorlampen voor bestaan angel eyes neemt..
Ik stel het nog anders.. Ik denk dat je door het aanschaffen van Phase II lampen i.c.m. een phase II RS bumper nog minder kosten hebt dan nu en het nog meer origineel is.! Kijk maar eens naar het resultaat bij Bart vd Sande z'n auto..
http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=642.15

Jochem,

Ik zou zeker wel even kijken naar de megane liefhebber die elke avond in de schuur zijn eigen megane verbouwd of de megane liefhebber zoals ik met 2 rechter handen! Ik ben afhankelijk van vrienden, monteurs van renault etc. Als ik handig geweest zou zijn dan zou ik mijn complete megane zelf opbouwen/verbouwen. Prijstechnisch weet ik nog of Renault spullen goedkoper zijn maar dat verschilt per onderdeel.

Deze dure set Angel Eyes units zijn idd wel duurder dan de Phase II koplampen van Renault maar is een keuze.
Ach mijn project Megane is nog lang niet voorbij@

meganemaarssen

vindt ze erg mooi eruit zien..
waar heb je ze gehaald en wat waren de €€??

ben ook benieuwd naar de foto's in het donker..
zit namelijk te twijfelen om angel of devil eyes te halen...maar dit spreekt bijna voor zich!
op naar een RS...Look dan....;)

GVR

Zijn ze er ook met angel eyes en dagrijverlichting in een??

kkc

devil eyes worden ze genoemd met dagrijverlichting
Megane II 1.4 16v | BJ 11-2004  | Van 03-2008 t/m 12-2015 | KM:230.875

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev