Advertenties


Kan deze band onder mijn verlaagde megane

Gestart door Armand, 5 augustus 2009, 14:01:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

ja tuning optisch of motorisch kost geld.

Maar voor optische tuning past niks zo mooi als originele onderdelen,en dat dat net wat meer kost ja,het loont wel naar mijn idee.

Anders kom je gauw uit op elia (die heeft ook best goed passende spullen),maar die zijn ook niet goedkoop.

Armand

Matthew,

Weet jij de exacte prijzen (alleen product) voor de voorbumperlip, achterbumperlip en side skirts van renault.?
Wie heeft er nog een oud boekie van de megane II met een afbeelding van deze 3 delen?
Zelfs de dealer had deze boekjes niet meer. Hup Megane III in de winkel en BOEM "oude boekjes eruit" !
Slecht!!

matthew

Het kan zijn dat ze de boekjes niet meer hebben maar volgens mij is het altijd nog via de computer bij de dealer met plaatjes altijd terug te vinden.

Ik kan wel kijken voor je maar weet niet wanneer ik op de zaak kom,want heb momenteel vakantie.

Armand

#33
Citaat van: matthew op 16 augustus 2009, 11:14:04
Het kan zijn dat ze de boekjes niet meer hebben maar volgens mij is het altijd nog via de computer bij de dealer met plaatjes altijd terug te vinden.

Ik kan wel kijken voor je maar weet niet wanneer ik op de zaak kom,want heb momenteel vakantie.

Matthew,

Dat zou top zijn!
Als je aan de zaak komt dan zou ik het top vinden als je een totaalprijs kan maken.
Wil jij ook eens kijken wat een RS ( Megane II phase I) voorbumper, achterbumper voor mijn megane II phase I kost?



EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev