Advertenties


Kofferbak inbouw

Gestart door paikey, 26 juni 2008, 22:47:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

weet iemand een site waar je goeie ideeeen opkan doen voor de kofferbak want ik heb bijna alles binnen dus mag der ook eindelijk over na gaan denken :P

peterachterop

kijk eens op www.showyoursound.nl en dan filteren op renault

Alex Verloop

meestal is het omgekeerde volgorde ;) Eerst bedenken hoe je het gaat doen en daarna pas je spullen bestellen ;).

maar.. showyoursound is idd wel een aardige. en ga anders eens plaatjes googlen :) Doe je ook best leuke ideetjes op

Rogier

hahaha dat is waar alleen ik wilde eerst alleen een kist inbouwen en de versterkers enzo ergens anders aan vast maken maar ja helemaal mooi inbouwen is voor het oog een stuk mooier he :P alleen je verliest meteen zoveel kofferbak ruimte :( maar ja en die site is wel iets alleen ik vindt sommig projecten op die site een beetje rommelig zoveel foto's terwijl ik alleen het eindresultaat wil zien :P
en google werkt niet egt vindt ik persoonlijk

hoe hebben jullie het erin gebouwt dan ??? please show me some pictures ;) :)

groetjes

Alex Verloop

de weg naar het eindresultaat is altijd het leukste i.m.o. en doe je zelf de handige tips op ;).

Want als je een eindresultaat ZIET, maar je weet niet hoe het gemaakt is etc, schiet je nog niks op :). Blader hier eens de projectpagina's van de leden door, staat genoeg info.

gl & hf

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev