Advertenties


antenne cabrio

Gestart door pinokio, 24 april 2007, 12:46:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cor 106

Zo ff de zoekfunctie gebruikt en gelukkig is ze niet de enigste met het probleem.
Allen werkt de antenne van me zusje iets te goed. Hij springt er namelijk uit, als ze de radio aanzet.
De eerste keer was het haar eigen schuld, maar nadat we in Mei van afgelopen jaar een kompleet nieuwe antenne hebben gemonteerd, sprong dat k**re ding er vorige week weer uit. Me zusje is het zat en wil liever een gewone antenne. Nu zei ik al dichtlassen die handel en een leuk vinnetje kopen of zo maar dat wil ze niet. Mijn vraag aan jullie dus hoe hebben jullie het opgelost??

Cor

cabriolet

wat nou het probleem is ik heb de antenne heel dat blok  uit me auto gehaald en gekeken in dat blok zit een soort plastic katrol en de antenne schuift in via een plastic spriet die op moet rollen op die katrol maar dit werkt dus niet en doordat die niet oprolt drukt de antenne de spriet buiten het hele motortje en blijft dus hangen aan de spriet waar ribbels aanzitten

heb al geprobeert goed in vetten enzo maar dit werkt maar even


Joost-cabrio

ik heb al 2 keer een nieuwe antenne gemonteerd (orginele) maar stees heb ik last van breuken daardoor schuift hij niet meer goed in.
Nu heb ik via marktplaats een electrische antenne van een saab gevonden en die passend gemaakt op mijn megane.
mooie goede stevige antenne.
Wel veel werk maar het is zeker waard!!!!

alleen het sprietje overgezet trouwens

jozefcorstjens

ik heb hetzelfde probleem gehad.Antenne uitgebouwd en opengemaakt.Er zit een kunsstof geleiding in die in de staaf vastzit,deze moet je weer gangbaar maken.Inbouwen en het probleem was bij mij opgelost.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev