Advertenties


Voorlip/bumper waar te koop?

Gestart door Remco v.K., 13 april 2005, 13:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Remco v.K.

Ik ben op zoek naar deze voorlip/bumper en skirts:


Voorspoiler = Primasport
Sideskirts = Eurolineas-Personales TCR910

Deze foto zit op een auto van een lid van deze club, maar kan niet zo snel vinden wie. Wie weet waar ik deze lip/bumper kan verkrijgen?

ids

Eigenaar van bovenstaande coupe heeft helaa een ernstig ongeluk gehad iets van 3 kwart jaar geleden. Auto is niet meer en de eigenaar was helaas ook ernstig verwonr :-\ Gelukkig gaat het alweer een stuk beter aan de berichten te lezen op dit forum.

De spullen had hij volgens mij bij Veban vandaan!  1 van de clubsponsors.  Moet je wel zeggen dat de sideskirts voor geen ene meter passen! Je zult er dus een hoop werk aan hebben om die passend te maken!

Remco v.K.

@ids: weet je ook wat voor problemen er waren met het passend te krijgen? Te lang, krom, etc?

ids

Zou ik je niet durven zeggen... Weet alleen van toen hij online zette dat het erop zat dat hij wel zei dat hij lang bezig was geweest om ze passend te krijgen  veel schuren geloof ik

Remco v.K.

thnks, ga ik informeren bij Veban.

Decepticon#1

Autohut Groningen moet ze ook wel hebben!

Greetz,

Peter

Remco v.K.

Groningen  ::) .... ligt een beeeeeetje heel ver weg uit de buurt. Kom namelijk uit Achthuizen, wat op Goeree-Overflakkee ligt, ongeveer 50 km onder Rotterdam. Maar in ieder geval thanks!

Decepticon#1

Zelfs in Groningen hebben ze telefoon.  :) :) :) :) :) Dus als je ff zoekt kun je ze ook een x bellen...misschien bezorgen ze?

Ren? v. Kaathoven

Het zijn dezelfde skirts als ik heb. Die kun je gewoon in helmond bij cap carcosmetics bestellen.
live life the fast way!
in aanbouw, net zoals de site..........

ppveenstra

Citaat van: Remco v.K. op 13 april 2005, 15:37:06
Groningen ::) .... ligt een beeeeeetje heel ver weg uit de buurt. Kom namelijk uit Achthuizen, wat op Goeree-Overflakkee ligt, ongeveer 50 km onder Rotterdam. Maar in ieder geval thanks!

Je kon friesland ook vinden dusse :)

Andy

@ Remko,

is het je al gelukt om de aan de skirts en de lip te komen?

en hoe zijn jou ervaringen met deze onderdelen?

Sjors

Als ik me niet vergis heeft Dennis Postma deze Sideskirts ook !

@ Dennis had jij ook zo'n last met het monteren van je Sideskirts en deze kon je toch gewoon bij Autostyle bestellen ?

Groetjes !  :D
Monte Carlo!! aan de Maas!!

LVD

Die skirts staan idd gewoon in de Autostyle catalogus... (catalogus nr. 9, pagina 648, nr IC BL2118) :D

Remco v.K.

@Andrew: nee helaas zijn door omstandigheden nog geen skirts en bumpers gemonteerd. Zoals gezegd, Dennis Postma heeft ze ook en vind ze super  8). Binnenkort eens gaan shoppen voor de Megane

bas1984

OH jeeee.......

daar gaat mijn bumperlipje die ik verder nog nergens heb gezien  :angel: ;D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev