Advertenties


Aansluiten Satteliet bediening stuur.

Gestart door MarcelSpaan, 23 oktober 2004, 15:56:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarcelSpaan

Hallo iedereen,

Ik heb een satteliet bediening aan mijn stuur. Echter geen orginele radioCD speler van philips/renault meer.
ben nu mijn Sony aan het inbouwen. Waar zit nu de stekker voor de satteliet. Ik heb wel een kabeltje gevonden met een platte plug
Deze zit met een tywrap aan de antenne kabel.
Is dit de kabel voor de satteliet?
Verder had ik begrepen dat ik de sony hieropaan kan sluiten.
Of zit ik er nu helemaal naast. Op mijnsony zit een andere plug om een andere remote op aan te sluiten.

Iemand misschien ervaring met het aansluiten van een megane satteliet op een andere radio?

Marcel Spaan

Remko LvB

Die satteliet bediening op het stuur van Renault kan wel aangesloten worden op je Sony, alleen moet je daarvoor wel een aparte kabel aanschaffen.

Je hebt daarvoor 2 versies wat ik ook begrepen heb.1 waarbij het display ook blijft werken en 1 waarbij alleen de bediening op je stuur, waarbij het schermpje alleen nog de temperatuur en het klokje weer geeft.

Ik heb dit ooit via een Pm gekregen omdat ik hier dus ook op zoek naar was.

Op het zakje staat "INTERFACE SONY" met deze nummer achter 5001 3999
Dan staat er ook nog een streepjescode op met deze nummer onder 7701419593

En zou als het goed is bij je dealer besteld moeten kunnen worden.

Grtz. Remko

MarcelSpaan

Weet je ongeveer wat ie kost..
En wa versta je onder een dealer. Is dat een audi dealer of en Renault dealer?

greets Marcel

rombartus

is deze functie ook mogelijk bij een kenwood 7080?

Remko LvB

Zover ik weet heeft Kenwood idd ook een adapter hiervoor. En wat ie ongeveer moet kosten geloof rond de 100 euries, maar weet ik niet zeker. En bij Renault dealer of audio dealer zullen ze wel te verkrijgen moeten zijn.

Even vragen en je weet het ;)

Grtz. Remko

MarcelSpaan

Nog even voor de duidelijkheid...... HET WAS EEN TYPFOUT

IK vroeg is dat een     AUDIO    of      RENAULT dealer.....

Not completely stupid.......




rombartus


coupe 2L

Heb net de kabel gekocht voor een JVC audio mp3 speler met externe display..65 Euro.
Ik geloof dat de kabel voor sony 100 euro duurder is.
Vervelende is dat de kabel rechtstreeks aangesloten moet worden op de display dus dat moet ik nog effe uitvogelen hoe ik dat voor elkaar krijg.
Ik heb de kabel besteld op carmedia.nl en de sony kabel kun je bij de renault dealer bestellen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev