Advertenties


Accessoires verzekering ???

Gestart door Meganez, 17 april 2005, 21:41:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Meganez

Wat voor alarm is dit? Waar heb je het gekocht/laten inbouwen en hoe duur was dit?

Megane2000Coupe

Is een alarm dat ik heb laten inbouwen bij Cardeluxe in Almere (036-5344497), heb het daar ook gekocht. Is geen SCM/TNO goedgekeurd alarm, omdat het voor mijn verzekering niks uitmaakte, had aan klasse 1 al genoeg :D

En dat zit standaard al op je Megane Coupe.

Ze kunnen wel SCM/TNO goedgekeurde alarmen verkopen en inbouwen, voor prijzen kan je ze het beste even bellen (036-5344497) hebben goeie service, had een x dat me knipperlicht bleef aanstaan door me alarm, heb het gelijk door ze laten maken en kreeg heel nieuw alarmkastje en dat allemaal voor niks  :D ;D

Ik heb zelf een Amerikaanse style alarm, knipperlichten reageren op in/uitschakelen van alarm, deuren springen automatisch op slot na intrappen van rem (en blijven dan op slot tot je deur opent van binnenuit) dit is dus tegen Car-jacking  ;)
Als je portier opent gaan knipperlichten 10 x knipperen, dit in verband met achteropkomend verkeer.

Ze kunnen veel leveren, zelfs op afstand starten van je auto  :)

Hoop dat je zo genoeg info hebt.

Meganez

Dan heb ik er nog niks aan, want jij vertelde hierboven dat je een klasse 2 alarm hebt, maar als deze niet tno goedgekeurd is helpt het nog niks... Als ik daalijk weer wat geld heb is het wel de moeite waard voor mij om dit bedrijf te bellen want ze hebben dus blijkbaar wel de startblokering weten te sabotteren...

Megane2000Coupe

Nee snap ik dat het voor jou niks helpt, maar daarom gaf ik ook telefoonnummer van dat bedrijf erbij  :D
Ze kunnen dus ook TNO gooedgekeurde alarmen leveren, hebben ook inbouwcertificaten ervoor  ;)

En zijn niet al te duur, maar leveren wel goed werk.

Kijk ik hoefde voor me verzekering geen klasse 2 alarm te hebben, ze vonden klasse 1 al genoeg voor All-risk  ;)
Dus vandaar heb ik voor dit alarm gekozen, werkt perfect, alleen scheelt iets in de prijs  ;D

Robin

Als ik zo je voorwaarden lees dan zit je bij centraalbeheer.
Als je dus een goedgekeurd alarm hebt en je verzekerd accesoires boven 1500 euro krijg je op av apparatuur max 5000 euries terug. Heb toevallig gisteren ook afgesloten op mijn cabrio.

M.V.G

Meganez

Ik zit idd bij centraal beheer. En ik heb idd verhoogde accesoires verzekering tot 5000 euro. Het vreemde is dat er in de polis voorwaarde staat dat ik minimaal een alarm klasse twee moet hebben. Als ik nu naar centraal beheer bel om te vragen of ik nu wel echt verzekerd ben omdat ik maar een klasse 1 alarm heb, zeggen ze allemaal dat mijn auto gewoon goed qua beveileging aangeschreven staat in hun computer (met alleen klasse 1) en dat ik toch echt gewoon alles terug moet krijgen als mijn kofferbak leeg gejat wordt...

peterachterop

Ik heb laatst bij mijn verzekering de accessoires ook zwaarder mee laten verzekeren.
Mede na de diefstal vd velgen.
Ik zit zelf bij Univ?.

1 belletje was genoeg, ik heb de audio tot maximaal laten waarderen, de velgen zijn nu los verzekerd en de accessoires rondom. bodykit is in waarde bijgeschreven.

Erik van der Velde

Citaat van: Meganez op 15 juli 2005, 11:28:29
Ik zit idd bij centraal beheer. En ik heb idd verhoogde accesoires verzekering tot 5000 euro. Het vreemde is dat er in de polis voorwaarde staat dat ik minimaal een alarm klasse twee moet hebben. Als ik nu naar centraal beheer bel om te vragen of ik nu wel echt verzekerd ben omdat ik maar een klasse 1 alarm heb, zeggen ze allemaal dat mijn auto gewoon goed qua beveileging aangeschreven staat in hun computer (met alleen klasse 1) en dat ik toch echt gewoon alles terug moet krijgen als mijn kofferbak leeg gejat wordt...

Je moet je SCM klasse II certificaat tonen op het moment dat je audio gejat is. Anders krijg je maar ?500,- uitgekeerd.

Meganez

Dat is waarom ik het ook zo vreemd vind, ik heb er echt al twee keer voor terug gebeld dat ik alarm klasse 1 heb, en ik betaal op het moment wel voor die extra verzekering, en hun blijven zeggen dat het gewoon goed is zo en ik gewoon tot 5000 uitgekeerd krijg... :-\   

Ik ga van de week nog wel een keer bellen, met de hoop dat ik weer zo'n nietswetende muts aan de lijn krijg, en dan neem ik het gesprek met mijn mobiel gewoon op. Sla dit op op mijn pc, en dan heb ik vervolgens altijd het bewijs dat mij toegezegd is dat het goed is zo...

Robin

Je auto , is bij diefstal gewoon verzekerd hoor (ook zonder alarm). Je zakt dan alleen wel terug in je korting.
Heb je een minimaal klasse 2 alarm bijf je in dezelfde trede van je korting.

Je accesoires zijn ook verzekerd tot 5000,- MAAR je AV apparatuur maar tot 500,- tenzij je een klasse 2 of hoger hebt in LATEN bouwen door een gekeurd bedrijf.

M.V.G

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev