Advertenties


Achterboksen waar zitten de draden!!?

Gestart door gsuen, 10 juni 2011, 18:10:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gsuen

Bij mijn megane zijn de achetboxen niet aangesloten omdat er geen draden zitten! ik denk dat de vorige eigenaar een versterker achterin had liggen en andere boxen en die op de versterker gedaan en de orginele bedrading weggedaan! 8)7 maar nu ben ik dus opzoek naar  die orginele bedrading die ik dus niet kan vinden  :neen: l-

Dus mijn vraag als je de kofferbak opendoet gaat de bedrading van de speakers dan naar links of rechts en waar gaan ze ongeveer de kabelboom in?

alvast bedankt groetjes vincent

sijm138 (jesse)

om wat voor auto gaat het hier?
en stel je anders ook even voor in het stel je voor topic ;).
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

gsuen

Hooi jaa ik heb een renault megane coupe van 1998! en jaa ik ga me nog wel voorstellen in het voorstel topic;)

sijm138 (jesse)

je heb kans dat hij de draaden tussen de hoede plank heeft weg gewerkt anders moet je even je hoede plank eruit halen;)
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

nd-photo.nl

Moet je aardig sterk voor zijn haha (metalen hoedenplank). Pas geleden achterspeakers ingebouwd en gezien dat de vertakking van de speakerdraad voor achter uit de kabelboom kwam die op de hoedenplank ligt.

Uit mn hoofd een oranje en wit paars en de andere kant ben ik vergeten :) Suc6!

sijm138 (jesse)

klopt is idd van staal.
maar bedoel tussen het stof en de stalen hoede plank ;)
en zijn idd oranje paars zit een witte stekker op.
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

gsuen

okee jaa bedankt ! ik had het stof eral afgehaald om te kijken ik zag inderdaad een kabelboom maar geen draden eruit komen voor de speakers maar wel voor de breaklight! maar ik ga daar nog is goed naar kijken alvast bedankt

nd-photo.nl


DONRozeboom (Mike)

Weet niet of we daar nog een antwoord op krijgen :D :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

nd-photo.nl


Arjan82

Hallo ..of nieuwe draaden aanlegen .. 8)7

DONRozeboom (Mike)

Sowieso :P Ik geef altijd nog de voorkeur aan de hoedenplank. Geluid wordt dan nog via je achterraam weerkaatst naar jou toe :P
Dan ben je niet een deel van het geluid kwijt aan de achterbank die de trillingen opneemt :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev