Advertenties


Heb ik nou wel of niet keyless entry/go

Gestart door A.Heelsum, 2 augustus 2017, 02:27:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

A.Heelsum

Hallo,

Sinds vandaag heb ik een Renault megane 3 1.6 selection business. Ik heb al wat rond gekeken op het forum en gezocht op keyless go maar weet nou nog steeds niet of ik het heb, en heb dit helaas niet gevraagd aan de verkoper.

Ik zie dat er verschillende sleutels zijn voor de megane en heb begrepen dat je ook hier aan kan zien of je deze optie hebt of niet. Mijn sleutel ziet er uit als de volgende sleutel:
http://www.carkeys.eu/application/images/Image/products/transponder_and_remote_key/Renault/Renault_Megane_iii_smart_card.jpg


Als het goed is moet je met deze sleutel wel keyless hebben. Als ik mijn kenteken invoer kom ik via autoweek een optielijst tegen waar ik vanuit kan opmaken dat deze optie er ook op zit. Alleen het werkt bij mij niet(of ik heb het gewoon niet). Kan iemand mij verder helpen? ik heb al genoeg kilomters met de sleutel erin gereden dus hij moet gewoon opgeladen zijn(deur openen en sluiten met de knoppen werkt overigens gewoon prima)

Alvast bedankt!

appie

Gewoon de volgende keer de kaart op zak houden en de start/stop knop indrukken. Met keyless zal hij starten en anders vragen om de kaart in de gleuf te stoppen.

Tedo

#2
Als je keyless in de auto kan komen, moet hij ook zo kunnen starten. Zit er een klein zwart drukknopje op de deurkruk van de bestuurdersdeur?



Dan is de auto keyless.

DaveV

De vorm van de sleutel zegt niks over wel of niet keyless. Ik heb een leenauto gehad die het niet had en die sleutel was precies zoals de mijne en ik heb het wel. Daar moest de sleutel gewoon in de gleuf.

Het is niet een functie die je simpel uit kunt zetten dus als je deur niet opengaat als je ernaast staat met je sleutel dan zit het er niet op. Start ie wel zonder de kaart in de gleuf te stoppen? Wellicht even de batterij vervangen al moet je een melding krijgen als de batterij bijna leeg is. Dan zie je dat op je boordcomputer

A.Heelsum

Citaat van: Tedo op  2 augustus 2017, 11:07:38
Als je keyless in de auto kan komen, moet hij ook zo kunnen starten. Zit er een klein zwart drukknopje op de deurkruk van de bestuurdersdeur?



Dan is de auto keyless.

Dankjewel, dat knopje heb ik niet dus het zit er dan niet op! Wel jammer dat autoweek deze optie wel heeft aangevinkt in hun 'rapport'
Ach wat maakt het ook uit zou wel handiger zijn geweest,

Bedankt jongens!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev