Advertenties


Verschillen dagrijverlichting Megane III

Gestart door A110, 7 november 2015, 10:26:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

#15
Geen RS dus, en ook niet in de diffuser, maar onder de koplamp. Dat veranderd de zaak.  8)7

Het zijn dus deze:

A110

Als het inderdaad de DRL onder de koplampen is zijn hier je nummers opgezocht via het chassisnummer.

L= 266051882R
R= 266002887R
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

henkwijers@hotmail.com

#17
Hallo ,

Wat betreft de dagrijverlichting zou ik U adviseren naar Dealer Herwers in Zevenaar te gaan.

Dat is een serieuze dealer, die alle moeite doet om U te helpen.
In Nijmegen zit Bochane, is niet zoals Herwers.

Bochane is niet zo klantgericht als Herwers.


gjcvro

Och, de laatste keer dat ik Nijmegen was voor een proefrit en 'kleur uitzoeken" liepen ze wel echt de benen onder hun gat uit, dat was ik niet gewend van hun. Misschien is er wat veranderd.

GuidoH

Ik heb de lamp gedemonteerd. Het is inderdaad de (BK) 266002887R. Er staat nog een nummer op de lamp: DE 266009275R. Op bing.com/images staan duidelijke DRV afbeeldingen van de Renault 266002887R

Demontage info: Koplamp demonteren. De bumper boven en onder de auto los schroeven; aan de te vervangen lamp zijde wiel demonteren en voorzijde kunstof binnen spatbord scherm los maken en boutjes aan de zijkant van de bumper verwijderen. Bumper iets om laag drukken en 2 torx schroeven tussen DRV lamp en bumper verwijderen. DRV lamp kan nu naar voren geschoven en verwijderd worden.
Origineel te bestellen rond de € 75,-- incl. BTW.
Allemaal bedankt voor jullie hulp!

MarcN

#20
Hoe kan het nou dat een dealer dit onderdeelnummer niet wist te vinden? Is niet het meest moeilijke onderdeel lijkt me l-

Maar fijn dat je het nu eindelijk gevonden hebt !-! Af en toe zelf even klussen loont.

Uit nieuwsgierigheid nog even snel op het onderdeel gezocht. Binnen 2 minuten gevonden: Klik.
De volgende keer dus gewoon zelf zoeken via http://catcar.info/renault.

gjcvro

als de dealer hetzelfde te horen kreeg als wij met de termen rs en diffuser zonder voorbeeld snap ik dat wel. :D

MarcN

Daar zit wat in ;) De keren dat ik bij de dealer kwam voor onderdelen kon ik gewoon met de magazijnman meekijken op het scherm.
Als ze op kenteken zoeken en je ziet er een plaatje bij dan is het snel duidelijk of het overeenkomt met wat je zoekt.

Tedo

Dan nog kunnen ze het niet altijd vinden. Ook omdat ze groot denken; is er iets kleins stuk, dan bestel je het grote onderdeel waar dat kleine deel van uitmaakt.

Re_LakZ

#24
Hoe zit het met de voorbereiding voor deze drl? Ik bezit zelf namelijk de expression uitvoering en wil graag deze drl's inbouwen maar is de drl zo aan te sluiten of moeten er draden getrokken worden?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev