Advertenties


Interieur foto's gezocht.

Gestart door YVE5, 17 september 2009, 13:30:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

paikey

ja sorry ik bedoel ook Tuningsalon.
Vorig jaar je auto ok gespot op de parking !-!

Joey Voormolen

yves ik heb foto's weten te scoren maar ik moest er wel voor over het lijntje stappen en toen werd ik weg getrokken het zijn niet al te beste foto's maar zet ze binnekort erop
Lowered M3C GT

YVE5

perfect Joey!  bedankt!

je mag ze ook altijd mailen naar yves@detailed.be  ;)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Joey Voormolen

nou yves dit zijn ze, ze zijn nog slechter als ik dacht.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-VHDQC8YA.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-LYJRFLFP.jpg

meer kon ik er niet scoren, hoop dat je er wat aan hebt.
Lowered M3C GT

YVE5

hé, die zijn heel goed hoor! zo hebben we wat meer zicht over waar er naden liggen enzo. heel hard bedankt voor de foto's te nemen Joey!!
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Joey Voormolen

oke , graag gedaan uiteraard ja wou nog en foto maken dat je het een beetje van onder af zag maar toen moest ik daar weg :x
Lowered M3C GT

miko

Waarom moest je weg dan???  Stond ik wel daarbij???

Grtz, Miko


Joey Voormolen

heey miko, nee iemand anders weet niet precies wie hij vroeg of ik zo vriendelijk wou zijn weer terug over het lijntje te stappen.
Trouwens vorig jaar stond je op een betere plek dat je meer op viel je stond nu maar beetje achterin de hal. ;( maar hij stond er wel heel netjes bij !-!
Maar heb je anders niet betere foto's voor yves :P
Lowered M3C GT

miko

Citaat van: Joey Voormolen op 16 oktober 2009, 18:17:08
heey miko, nee iemand anders weet niet precies wie hij vroeg of ik zo vriendelijk wou zijn weer terug over het lijntje te stappen.
Trouwens vorig jaar stond je op een betere plek dat je meer op viel je stond nu maar beetje achterin de hal. ;( maar hij stond er wel heel netjes bij !-!
Maar heb je anders niet betere foto's voor yves :P


Zal effe kijken maar ben niet thuis dus.....
Kwa plek hm.. ja wat moet ik zeggen, soms krijg je leuke plek en soms niet. Ik vond het niet zo erg. Er warren heel veel mooie autos dus het is altijd leuk daar tussen te staan. 
Trouwens, staat nog iemand van Megane Club op 14 en 15 nov. in Tuningsalon???
Mischien zie ik jullie daar wel.

Grtz, Miko


Grtz, Miko

YVE5

Ik ben daar alweer 2 dagen, op de stand van Tuned-Belgium. Net zoals vorig jaar zal ik wel even wat tegen je komen zeggen ;)
Mijn auto zal echter thuis, of op de parking blijven staan, de auto is nog niet goed genoeg om daar te staan :D
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev