Advertenties


tour meetings

Gestart door rien, 10 mei 2010, 14:13:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rien

Hoi allemaal, sinds een week ben ik lid van de megane club. Voor die tijd was ik lid van de barchetta Club Nederland.
Omdat ik mijn barchetta had verruild voor een een megane kon ik daar niet langer deelnemen aan de ritten die er regelmatig
worden gereden.
Ik lees hier het forum en zie nergens dat er ook ritten worden georganiseerd, of ik moet er overheen hebben gelezen.
Mijn vraag is dan ook of er meetings in de vorm van ritten worden gehouden?
Zijn er meer die intresse hebben voor tour meetings?
Misschien eens een poll voor houden?


Stefan

Rien,
De afgelopen meeting hebben we zelfs nog een toertocht (over de veluwe) gehouden Y ;)
Tourtochten komen zowiezo idd wel vaker voor, dus je hebt er dan echt even overheen gelezen ja.
Kijk maar eens in het leden-gedeelte (want daar kan je nu dus ook kijken als betalend lid zijnde... Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rien

Gevonden Stefan, maar ja, die is voorbij  ;)
Is er ook een agenda van ritten voor dit jaar of kijk ik ook daar overheen?

Robin

Die is er niet :P We hebben meestal 1 of 2 ritten per jaar en een x aantal meetings waar we naar toe gaan (of zelf organiseren) :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

rien

Zijn daar draaiboeken voor waar een rit aan moet voldoen zoals kosten, lengte, starttijd, lunch pauze, eind tijd enz. ?

Robin

Niet echt, meestal duurt een tocht zo'n 2 uur en stoppen we onderweg 2x voor foto's/eten/drinken/ouwe#### etc :)

Verder niet echt iets waar je je aan moet houden volgens mij.
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

rien

Ik vraag dit omdat dat in mij vorige club wel was en dat werkte goed. Misschien een idee om er eens over van gedachten te wisselen met liefhebbers?
Zo zou je in het begin van het jaar een tour agenda op kunnen stellen zodat je daar ook rekening mee kunt houden in je eigen agenda.
Ik wil best mijn steentje bijdragen als er animo voor is.

Benjamin Renon

We maken aan het begin van het jaar een eigen agenda en werken vandaar uit de meetings uit. Helaas vind niet iedereen een toertocht leuk, omdat ze dagelijks met hun wagen onderweg zijn en eens iets anders willen doen dan alleen maar rijden.
Daarom bieden wij ook andere activiteiten aan bijv bowlen, karten, lasergamen etc. Zo hou je het voor iedereen interessant. Wat ook mee speelt is dat wij regelmatig ook andere meetings bezoeken en hier ook rekening mee proberen te houden.
Het is dan natuurlijk ook jammer als je bijv maar 4 wagens mee krijgt, na alle gedane moeite.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Fubar (Marcel)

#8
Wellicht kunnen we met LIDL 8)7-korting 'toeren' richtung Hockenheim oder Nürburger Ring:
http://www.lidl-shop.de/de/DTM-Gutscheine/DTM-Gutschein?et_cid=3&et_lid=11&et_sub=nwl_kw19_vsa_p7
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

rien


Jammer dat er zo weinig respons is.


Citaat van: Benjamin Renon op 10 mei 2010, 21:40:46

Wat ook mee speelt is dat wij regelmatig ook andere meetings bezoeken en hier ook rekening mee proberen te houden.


Ik snap dat iedereen aan zijn/haar trekken wil komen maar touren om het touren kan ik nergens terug vinden helaas. Er zal dan kennelijk geen intresse voor zijn zoals
Benjamin al aangaf.

groetjes, rien





Citaat van: Benjamin Renon op 10 mei 2010, 21:40:46

Dante

Ik toerde vroeger heel wat af... Tegenwoordig met een vrouw die niet graag lang in een auto zit ivm rugproblemen & 3 kinderen vergt het al een hele planning om ergens heen te gaan.

But I'm game... Alleen of met de oudste (of twee) erbij is het geen probleem. Ik ken her & der nog wat mooie stekkies...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

zelf ben ik altijd wel te porren voor een toertocht.
ik vind auto rijden het leukste wat er is.
maar is het geen optie om zelf een tocht te organiseren?
hou er dan wel rekening mee dat je niet een weg met heel veel drempels neemt gezien het feit wij wel wat lage auto's bij de club hebben.
Truckertje

Dennis Postma

Nou, wie houd je tegen.  ;) Zo heb ik de tourtocht vorig jaar in 't Harde ook zelf uitgestippeld. Eerst gewoon met google maps een route uitstippelen. Dan ga je'm gewoon ene keertje rijden. Als het nodig is pas je de route her en der nog wat aan om bijvoorbeeld wat drempels te omzeilen. Zo heel moeilijk is dat niet hoor.  :neen: !-!

Dante

Citaat van: edje op 20 juli 2011, 21:06:02
ik vind auto rijden het leukste wat er is.
Precies! Y
Vroeger al. Tegenwoordig m'n werk... :D
Anyway, lijkt me wel een goed plan om me eens in te verdiepen of ik iets moois kan vinden...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

rien

Beetje late reactie :sleepey: jammer. (Gepost op: 10 Mei 2010) heb intussen al liefhebbers gevonden.

groetjes rien

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev