Advertenties


Formule 1 deel 15

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 22:54:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mike R.

Wel een voordeel dat ie pas de 29ste is, ik ben namelijk altijd van 14-20maart met vrienden in Valencia en daar hebben we al veel te weinig uren slaap en die nachtrace gaat dan altijd aan mijn neus voorbij.  ;)

Top dat Alonso nog 2 jaar bij Renault blijft, ik heb er wel vertrouwen in!
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

Dennis Postma

Jammer dat het zo lang wachten is  ;(

Wat betreft het stoeltje bij honda hoop ik toch van harte dat ze niet meer met Barichello doorgaan. Bruno Senna mag binnenkort testen voor het team. Hopelijk laat ie een beetje goeie indruk achter  :)

Stefan

Heel apart dat Piquet ook nog een jaar mag blijven....
Alhoewel hij zo tegen het eind van het seizoen wel wat vorderingen makte natuurlijk..
Of wellicht heeft papa Piquet er nog wat knaken ingestoken...... :) ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

CiteerWoeste Ferrari-baas sloeg tv kapot
MILAAN -  Ferrari-baas Luca di Montezemolo heeft tijdens de GP van Brazilië zijn televisie aan gruzelementen geslagen. Montezemolo verkeerde in de veronderstelling dat 'zijn' Felipe Massa de wereldtitel had gegrepen, maar koelde zijn woede op het apparaat toen bleek dat Lewis Hamilton op het allerlaatste moment alsnog de wereldtitel opeiste.

"Ik moet bekennen dat er inderdaad een tv sneuvelde in huize-Montezemolo. Wanneer je een tv stukslaat geeft dat een enorme knal, mijn dochter in de kamer ernaast gilde het uit van de schrik", aldus de Italiaan.

Altijd leuk om dat soort verhalen te horen :D
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

ach, een tv meer of minder zal hem niet zo deren waarschijnlijk... :q
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Hahahaha, dat verhaal had ik nog niet mee gekregen.  :D

Ik heb hier trouwens nog niets gelezen over het laatste nieuws over force india  ;)

Even kort gezegd, de samen werking tussen het force india en Ferrari is stopgezet en force india gaat verder met mercedes als mototren leveracier. Teven heeft Vijay Malia team manager Colin Colles en Mike Gascoyne de deur gewezen.  !-!

Tim

Dat van McLaren moet nog bevestigd worden toch? Niet alleen de motor, maar de gehele aandrijflijn en KERS.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

dan wordt het haast een soort "reserve" mclaren...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Maar we doen niet aan klantenauto's....... scheelt niet veel stelletje rare figuren bij dat Force India.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Onderhuids zal het idd een mc Laren worden. Maar ze zullen er nog wel ff een goed jasje omheen moeten bouwen  ;)

Volgende week hebben we weer even tijdelijk een Nederlander in de F1 rond rijden  ;)

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2008/11/12/van-der-garde-heeft-zin-in-test-voor-renault-f1/

Dennis Postma

Williams heeft vandaag voor het eerst een rechte lijn test uitgevoerd met een voorvleugel die voldoet aan de regels voor volgend seizoen:



Wat mij opvalt is hoe breed dat ding is  :)

De achtervleugel is al eens getest.

Tim

Die breede voorvleugel wordt gecompenseerd door een klein achtervleugeltje.... beetje raar gezicht (zal wel een kwestie van wennen zijn)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Ook geen gezicht, die achtervleugel.. :x
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Dat zal wel wennen denk ik. Zo moesten we er in 2003 ook aan wennen dat de voorvleugel hoger geplaatst moest worden. En nu vinden we het heel normaal  ;)

Tim

Volgende week de eerste tests,zullen we nog niet veel te weten komen, alleen hoe "kaal" de wagens eruit zullen gaan zien (geen groefjes in de banden, minder flapjes etc).
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev