Advertenties


klets maar raak DEEL 202

Gestart door Benjamin Renon, 24 mei 2013, 23:35:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lennart

haha, inderdaad...
"Struikel" wel vaker over kansloze dingen.... wordt tijd dat ik een hobby ga zoeken ipv een forumtijd met de "werkelijke" tijd ga vergelijken :D
assumption is the mother of all f*ck ups

Umpire (Robin)

Achjoh Lennart, t zal wel goedkomen toch? :D
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

therion

Wtf...  zijn alle BP-stations hier in de buurt (Walcheren) ineens Shell geworden...  8)7
De kleuren waren alleen nog niet aangepast, stond al met het blauwe pistool in mijn hand, zie ik ineens V-power staan  :x   

Renault Megane RS 265 cup

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ja klopt, in Goes en omgeving ook al, ik ga de euro 98 missen, die shell V power is gewoon een veredelde euro 95, en daar moet je dan meer voor betalen? no way! BP rules!  !-!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

therion

Volgens mij is Tango nu de enige op Walcheren die nog 98 heeft.   

Wat zou er beter zijn?  V-Power of RON98 van de tango?
Renault Megane RS 265 cup

Christian de Vriend

Elan heeft nog 98 (tussen sloeburg en gamma rotonde)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

matthew

Ik weet dat voor de turbo tjes het beter is op 98 te rijden, maar ik vond mijn megane rs en clio 3rs beter rijden op v power dan op bp ultimate.

Dus mijn advies als je geen 98 kunt vinden van beetje respectabele brandstof leverancier, shell v power gaan tanken.(beide auto's waren er zelfs nog zuiniger op ook dan op bp ultimate)

Christian de Vriend

Wel apart,op de testbank kan men meteen zien of er vpower in zit
of 98,de waardes voor vpower liggen dan lager.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

matthew

Dat is toch mijn eigen ervaring ermee.

Christian de Vriend

oja,dat snap ik :) zal ook niet zeggen dat het niet kan.

misschien is er nog verschil tussen 98 en bp ultimate,wellicht scheelt
het kwa regio,of uit welke fabriek deze komt.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

therion

Klinkt toch vrij logisch, als je met BP Ultimate meer vermogen hebt, dan zuipt hij natuurlijk wel iets meer  :q

Voorlopig hou ik het maar ff op V-Power, wie weet laat ik hem nog rollen op de dynodag in juli of augustus.
Renault Megane RS 265 cup

Christian de Vriend

Rollen?mooie gelegenheid voor een aanpassing :P ;)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rogier

de banden van de auto rollen christian :D

Christian de Vriend

Helemaal gelijk in  :q

alleen met deze vorm van rollen bedoelen we enkel een vermogens meting,dus puur kijken wat je
wagen kwa pk's,Nm en afr doet,het aanpassen noemen we mappen,ook wel vaak chippen genoemt.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Benjamin Renon

Wat ben ik blij dat ik dichtbij de Duitse grens zit. Daar heb ik een Aral (=BP) tankstation gevonden die oa Ultimate 102 levert. De Evo lust die wel erg goed en de Clio heb ik nu twee vol gegooid ermee en hij loopt voor het gevoel lekkerder. Natuurlijk even alles goed schoon branden op de autobahn ;)

Hopelijk ga ik binnenkort beginnen met motorrijlessen. Ik heb her en der al wat meer info gekregen van mensen die ergens gelest hebben hier in de buurt. Beiden hebben een goede naam. Het gaat er nu om welke de voorkeur gaat hebben. Als eerste een keer een afspraak inplannen voor een intake les en als dat bevalt verder. Ik heb er in ieder geval zin in.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev