Advertenties


Klets maar raak DEEL 159

Gestart door Dennis Postma, 6 augustus 2011, 19:01:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

Eau Rouge en rechte stuk erna !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Ik ga dan iig voor de sta plaatsen. Dan kun je daar bijna het hele circuit een keer rond. Dan heb je ook wat variatie in fotostekkies. Zal eerst eens kijken of ik die dag vrij ben/kan krijgen.

Edwin Postma

welke datum is dit eigenlijk? :q
Truckertje

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Edwin Postma

oke thnx.

weet iemand ook of een centreering(om de versnellingspook) van een phase 1 op een phase 2past? ;)
Truckertje

Michel Veltman

#35
ben alleen bang dat ik geen vrij kan krijgen die dag  :neen:
maargoed gooi het idee wel even de schutting over bij de manager..nee heb ik tenslotte al..en een ja kan ik wellicht krijgen  ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Edwin Postma

Truckertje

Dante

#37
Citaat van: Stefan op  8 augustus 2011, 12:28:16
Eau Rouge en rechte stuk erna !-!
Raidillon ;)

Nou, wat vandaag een leuke dag had moeten worden (Onze oudste werd 6), is helaas iets anders gelopen. The wife had vanochtend een afspraak in Delft & werd door haar moeder daarheen gebracht. Ze had, omdat er geen thuiszorg beschikbaar was, de jongste bij zich. Op de terugweg staan ze voor een rood stoplicht te wachten toen een vrachtwagen zich in de achterkant boorde...:

Die is zeker 15-20cm korter...

Het corpus delicti (Welk ongeluk..? Oh, sorry... Ik zie een stuk knipperlicht tussen de bumper & de grille...)


Schoonmoeder geschrokken. Die zag de vrachtwagen in de spiegel aankomen. Mijn vrouw kon echter niets meer bewegen zonder pijn, dus ambu erbij. Vlak voor die kwam, was ik net gearriveerd... M'n schoonmoeder zegt: "Snap je dat nou..? Ik stond STIL!". Hoor ik een agente vragen of de vrachtwagenchauffeur iets mankeert, riep ik "Waarschijnlijk mankeert-ie iets aan z'n ogen"... Later hoor ik 'm tegen een politieagent zeggen: "Het stond op oranje, maar ja... Dan rijdt iedereen toch door, weet je...?". Ik moest me heel erg inhouden om niet te zeggen dat oranje "Stoppen, tenzij je niet anders kan" betekent, maar goed, Ik had al voldoende gezegd... Sorry, ik ben zelf ook beroepschauffeur, ik kan me hier zo pissig om maken. Het eerste wat ze je leren: Verder vooruitkijken. Je hebt, in mijn geval 18 ton onder je reet, hij iets meer. Het heeft iets meer tijd nodig om te stoppen. Dus verder vooruitkijken, anticiperen & afstand houden. Deze @%$#! deed dat dus duidelijk NIET. Anders kun je niet als laatste oranje zien & verwachten dat mensen doorrijden, terwijl mijn schoonmoeder met, op zeker, 50km/h voor je rijdt, ook oranje ziet & STOPT...
Goed. Vrouw de gehele dag op de SEH gelegen. Röntgen, echo (Vanwege zwangerschap...), bloedonderzoek, etc. Niets zichtbaars gebroken, behalve verstijfde spieren, barstende koppijn & tintelende vingers. Ze wilde naar huis, waar de doktoren niet blij mee waren... Als de klachten aanhouden, moet ze morgen terugkomen...
Morgen eens bellen naar de verzekering, de berger & de :police:.
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

dat is een heel slecht bericht dante, ik vindt het knap dat je je in kon houden. aangezien je vrouw zwanger is, als het mij zou over dan sta ik niet meer voor mezelf in, hopelijk heeft de baby niks gemerkt van het ongeluk.

ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe, en heel veel beterschap voor je vrouw gewenst.

Christian de Vriend

Gadver ziet er lelijk uit.

Heel veel sterkte met de vrouw,en de (aankomende) kleine,hou ons op de hoogte over de vooruitgang  !-! !-!
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Karin

Zo heftig zeg, gelukkig zijn ze er goed afgekomen.

Sterkte allemaal.

Dante

@Rogier: Bedankt! !-! En ja, heel erg inhouden met m'n Italiaanse temperament... ;)

@Christian: Bedankt !-! En uiteraard Y

@Karin: Bedankt !-! Gelukkig wel ja.

Was vergeten te melden dat de kleine natuurlijk ook onderzocht is, maar die zat ingesnoerd als een rollade in z'n Maxi-Cosi tegen de rijrichting in op de achterbank in de gordels. Een striem in zijn nek & goed geschrokken, dan wat anders. Oh, en hongerig. Want hij mocht niet eten voor zijn onderzoeken gedaan waren, dus i.p.v. om 11u kreeg hij pas om 13u l-
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

matthew

Dat is idd niet best zo.
Veel sterkte ermee.


Karin

Echt mazzel allemaal.

p.s. nog gefeliciteerd met de verjaardag van de oudste.

nd-photo.nl

Damn wat een verhaal! Had allemaal nog erger af kunnen lopen, fingers crossed dat je vrouw er geen blijvende klachten op nahoudt. Sterkte!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev