Advertenties


Klets maar raak deel 154.

Gestart door Dennis Postma, 15 juni 2011, 16:55:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen

Citaat van: nd-photo.nl op 16 juni 2011, 11:24:54
Idd leuke camera! Zo'n camera mist nog in mn collectie, sleep nog altijd mn zware Nikon D300 + Nikkor 17-55mm mee op vakantie, terwijl het ook lichter kan ;) Eerst doorsparen voor nieuwe Fullframe camera, dan de D300 in de verkoop  8)

Precies, met zo'n camera kan ik ook werken.
Denk dus dat mijn Canon de komende vakantie thuis blijft.
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Benjamin Renon

Zie trouwens net op autoweek een filmpje staan van een Twingo. De vrouw (Samantha) die er bij staat komt me heel erg bekend voor. Die kwam vaker met iemand mee die lid is geweest. Kan alleen niet op de naam komen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Floortje

#32
Volgens mij kwam zij met patrick mee Benjamin

Heb het filpmje gekeken, volgens mij zit patrick er bij sommige stukjes ook langs tijdens het rijden over een soort dijk

Dennis Postma

#33
Dat zou goed kunnen die had idd een Twingo. Dat is de vriendin van Patrick Groot. Behoorlijk lang lid geweest en helaas sinds vorig jaar niet meer. Ik heb hem nog gesproken in Nijkerk. Inmiddels rijd hij in een Laguna en zij dus in de Twingo.  Y

EDIT: Heb het fimpje intussen even bekeken en het is inderdaad de vriendin van Patrick Groot. Sterker zelfs, die club waar ze het over heeft waar haar vriend toen bij zat is deze club.  ;)

Floortje

Ja we spreken ze nog wel eens op meetings van de renault tunning club

Benjamin Renon

Juist Patrick was zijn naam. Zat eerst te denk aan een Paul. :P

Kreeg net een telefoontje dat mijn KW schroefset binnen is. Vanavond proberen onder de Evo te zetten. Zal kijken of ik wat foto's kan maken, als ik er aan denk.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rodney

geen vorderingen !

ze willen hem niet op knappen dus !

mischien maar kijken of ik een jaar garantie er bij kan kopen op de gele of zo,
ga morgen avond waarschijnlijk zelf heen om te kijken hoe die meg 3 er bij staat !

en dan neem ik me beslising.

Dennis Postma

Nou lekker. Veel succes er dan maar mee.  :x

Den

Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Erwin Haanen

geweldig heb vandaag mn nieuwe canon meteen kunnen gebruiken,want mn werkcamera wou geen fotocards meer hebben,laten we zeggen dat ie na 150 foto`s meteen is ingewerkt .

Moet er wel bijzeggen dat het niet uitziet met dat bakbeest rond je nek boete`s uitschrijven :),en veilig voelde ik me ook niet,maat nood breekt wet zeggen we maar e :)
megane 4 station 1200 gtline

Karin

Het zit je lekker mee Rodney, succes met het onderhandelen.

Colin

Boetes uitschrijven? wat voor werk doe je dan precies? Bende une flik?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Karin

Je bent me net voor Colin haha

Erwin Haanen

hahaha nee nee ,maak je maar niet druk ,als ik een flik zou zijn dan kon ik mn auto ook niet zo laag leggen e.

Nee ik werk voor Parkeerbeheer,wij schrijven retributiebonnen uit voor mensen die geen schijf of ticket hebben gekocht.
Nu zo ben ik ooit begonnen ,maar naar 6 jaar heb ik me eindelijk een beetjuh kunnen opwerken,en nu doe ik voornamelijk winkel en ondergrondse garage,maar af en toe moet ik de straat nog eens op e,om het niet te verleren :)
megane 4 station 1200 gtline

Colin

Aah dat noemen we hier een mislukte politie agent ;)
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev