Advertenties


Klets maar raak deel 154.

Gestart door Dennis Postma, 15 juni 2011, 16:55:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erwin Haanen

ah ok als ik verder had gekeken dan het beeldscherm had ik het gezien ja .thnx 8)7
megane 4 station 1200 gtline

Dennis Postma

Ik heb momenteel de 1000D. Het instapmodel van Canon des tijds (tegenwoordig 1100D). Ik zit inmiddels te kijken voor een andere, de 50D ofzo. Hangt een beetje van de prijs af. ;)

Jeroen

Citaat van: Erwin Haanen op 15 juni 2011, 21:27:33
Wat is eigenlijk de IS ben echt een noob op dat gebied.ik heb gewon dewe gekocht omdat een vriend van me de 500d had en die prachtige foto`s maakt.

Verwacht dan nu niet dat jij ook gelijk mooie foto's gaat maken.
Is een vaak gemaakte fout, men denkt ik koop een DLSR dus nu alleen maar mooie foto's.

Gebeurd zelfs vaak dat je bar slechte foto's gaat krijgen.
Ga er dus rustig voor zitten met de handleiding en ga foto's maken, heel veel foto's maken.
En dan niet op standje automaat maar ga de camera leren kennen, AV, TV, M.

Neem eens een kijkje op www.eosdigitaal.nl
Kom er zelf niet zo veel meer maar hier heb ik veel geleerd.

Succes ermee.
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rebecca Fontijn op 15 juni 2011, 19:08:38
sommige mensen hebben echt geen geluk  :neen:

Hebben wij allen dan zulke slechte loten van je gekocht :neen: :P doen we he toch nog voor een goed doel, toch Rebecca ;) Maar ik begrijp je wel Y 't is inderdaad erg vervelend voor Rodney wanneer je denkt een goede inruiler te hebben voor zijn huidige (ouwe) megane (dit schaad wel het goede vertrouwen, voor zowel de garage als voor Rodney) en daar wordt je dan niet vrolijk van :x

Erwin Haanen

Ik ben de het boek aan t doorlezen en heb al wat asperientjuhs klaargezet,want het begint al bol te gaan,en nee idd heb al 350 foto`s gemaakt en misschien 3 goeiuh.oefenen en lezen e
megane 4 station 1200 gtline

Edwin Postma

balen rodney.
maar als die gemaakt word en hij word overgespoten.
word het dan weer dezelfde kleur of wat anders?? :?
Truckertje

Jeroen

Nu we toch over fotografie hebben.
Heb voor mijn vrouw een Olympus Pen camera gekocht.

Olympus E-PL1,
De nieuwe generatie systeemcamera's


Leuk ding met veel mogelijkheden.

Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Den

Citaat van: Rodney op 15 juni 2011, 17:07:20
niet echt nicole dit zij ik net als laatse in vorrige deel !


nouu volgende probleem me schoon ouders waren naar apeldoorn naar kennise !
die dachte laten we effies lanks rodney's nieuwe auto rijden om te kijken blijkt ie helemaal vol te zitten met parkeer deuken deuk in de achter bumper en een hele hoop steen slag !

nou gaan proberen omdat er uit te laten halen en opnieuw te laten spuiten maar dat moet allemaal weer overlecht worden !
dus vrijdag geen auto als het allemaal door gaat.

@rodney,
Heb je er nog wel vertrouwen in dan ?
Als ik vanuit mijn oogpunt zal bekijken weet je nu een beetje wat je heb. Nette strakke auto maar met veel problemen, waar er een hoop van zijn opgelost toch ?
Als er zoveel deuken en dergelijke in die nieuwe zit krijg ik het gevoel dat de vorige eigenaar/berijder niet echt zuinig is geweest. Zou het gewoon niet leuk voor je vinden als je dalijk weer zo'n rampenauto ervoor terug krijgt.

Misschien is het uiterlijk juist een teken hoe er met de auto is omgegaan.
Iig succes met het overleg over de schades en ik hoop voor je dat je er een fijne auto aan overhoudt.

@erwin,

Ieder zn mening maar vindt het een leuk detail. Als iedereen hetzelfde doet wordt het saai en dit is op zn eigen manier uniek. Ook een beetje speels en dat siert zo'n CC zeker te weten.
Is weer eens wat anders als dat carbon folie spul ;)

@rick, heb je weleens een vlaamse vrouw boos gehoord ?
Als ze boos zijn klinkt het niet lief meer hoor ;)
Het is gewoon een hele vriendelijke taal, zeker als je als ''buitenlander'' daar komt, haha
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

paikey

den,wat deed jij in roel z"n auto vandaag?

Erwin Haanen

Jongens en (en meisjes) alles is al geregeld en iedereen is terug vriendjes,over 2 weken ongeveer hopen we dat we een leuk uitziende megane 3cc terugkrijgen (zo niet dan euhm jah )
Dus als alles goed gaat,zien we ons in Apeldoorn voor een leuke dag en misschien dat iemand e dan oom weer wat tips kan geven over die camera,want zit nu meer een fles cola te fotograferen dan de dingen die ik voor ogen had :)
megane 4 station 1200 gtline

matthew

@Rodney dat is balen,hoop wel voor je dat ze het allemaal fixen.

Den

Citaat van: paikey op 15 juni 2011, 23:05:30
den,wat deed jij in roel z"n auto vandaag?

Rondjes rijden ;) en kijken of de uitlaat niet rammelde of lek was  :grin:

Heb vandaag en gisteren wat werk voor hem verricht. Uitlaat verlengd en zit nu netjes onder de bumper ipv onder de auto.
Toch leuk een classic met een japstyle rookbuis, Hij heeft nog wat andere plannen en moet zeggen: zijn erg leuk ;)
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Rodney

@ den


Ja daar had ik inderdaad zelf ook aan zitten denken maar daar in tegen is ie van binnen heel netjes en daar is niks stuk ! Kijk als die auto altijd in de stad heeft gestaan gaat het hard met parkeer deukies enz ! Ik kan zelf eigeliijk moeilijk oordelen heb de auto nog niet gezien me schoon ouders zijn wezen kijken en me schoon vader is wel een auto kenner hij zag er verder gewoon prima uit ik wacht het even af wat ze nu gaan doen hor het straks !

nd-photo.nl

#28
Citaat van: Jeroen op 15 juni 2011, 22:26:01
Nu we toch over fotografie hebben.
Heb voor mijn vrouw een Olympus Pen camera gekocht.

Olympus E-PL1,
De nieuwe generatie systeemcamera's


Leuk ding met veel mogelijkheden.

Idd leuke camera! Zo'n camera mist nog in mn collectie, sleep nog altijd mn zware Nikon D300 + Nikkor 17-55mm mee op vakantie, terwijl het ook lichter kan ;) Eerst doorsparen voor nieuwe Fullframe camera, dan de D300 in de verkoop  8)

Den

@rodney,

Ja dat is waar. Parkeerdeukjes zitten er al snel op in een drukke stad maar toch
Kan van de andere kant het de bestuurder zijn geweest die die deukjes heeft veroorzaakt.
Dat is niet te hopen natuurlijk ;)

In elk geval succes en probeer kritisch te blijven, hoe moeilijk dat soms kan zijn als je de liefde voelt haha
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev