Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 47

Gestart door Stefan, 27 mei 2013, 13:42:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Karin


Heatzone (Mark)


Dennis Postma

Goed nieuws Dirk. Hoop 'm in het echt te kunnen bewonderen bij de alv.

Dante

Netjes Lennart! Ben benieuwd naar de "Voor & Na" foto's ;)

Kan ik jou in m'n achterhoofd houden voor eventueel, in de toekomst, custom stickerwerk..? :dunno:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Lennart

Thanks Dante,

Denk dat ik morgen even de auto schoonmaak. Dan kunnen de stickers erop..
Zal zeker de voor en na foto's posten..

En customstickers is altijd te bespreken.. Laat maar horen als je iets in gedachten hebt..
(en even snel gekeken, volgens mij kan ik ook de slangenprint folie bestellen :D)
assumption is the mother of all f*ck ups

Dennis Postma


Edwin Postma

Truckertje

Tedo

Leuke subtiele stickers, Lennart!  Y
Ik had ze alleen precies andersom geplakt, met de blokjes naar achteren (dus rechts en links omgewisseld).

Voorbeeld:

Lennart

Heb ik inderdaad ook aan zitten denken Tedo,
Alleen op deze manier loopt het mooi met de ronding van de wielkassen mee.

Het is even een uitprobeersel.. Wie weet komen er binnenkort wel weer andere op..  ;)
assumption is the mother of all f*ck ups

Heatzone (Mark)

Leuk gedaan Lennart! 8)
Leuk dat je de stickers ook zelf heb gemaakt

Fubar (Marcel)

Het blijven overigens (1 vd) "gailste" Renault (RS)velgen :9~ :9~ :9~ Y
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Lennart

Thanks Mark,
Het is voor mij gewoon even uitproberen wat ik allemaal met de plotter kan. dus met zulke projectjes kan ik het mij een beetje eigen maken.

@Marcel,
Waarschijnlijk bedoel je de Twingo velgjes... Ik heb op dit moment heel mooie zwarte wieldopjes :D
assumption is the mother of all f*ck ups

Renault Sport

Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik een projectpagina kan openen? Bij elk forum kan ik een ''nieuw topic'' maken  maar bij het ''projecten forum'' kan ik dat niet.

Alvast bedankt.

Watse 8)

Lennart

#208
Hi Watse,

Om een project pagina te kunnen openen moet je betalend lid zijn.
Zie topic: Lid worden
Als Betalend lid heb je natuurlijk heel veel voordelen. Naast een projectpagina en een avatar, krijg je ook kortingen bij verschillende club sponsoren. (zie:bij wie kan ik allemaal korting scoren!! )

En daarnaast mag je officieel zeggen dat je lid bent van de allerleukste autoclub van Nederland, en de rest van de wereld.
Op dit moment is lid worden even niet mogelijk ivm Ledenstop, maar verwacht na aankomende zondag dat hier meer duidelijkheid over komt !!! Nog even geduld dus!
assumption is the mother of all f*ck ups

Renault Sport

Aha, zo zit dat dus. Dankjewel voor het antwoord. Maar dan hou ik het voorlopig toch bij een forumlidmaatschap. ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev