Advertenties


Stotteren en inhouden

Gestart door Jeremy, 17 juni 2012, 16:39:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin

En hij is erg mooi om te zien kan ik je vertellen.

Jeremy

Ja ik blijf sowieso bij deze, en die versteller mogen hun ook gewoon doen ipv een beunhaas, want dan heb ik mooi garantie en weet ik dat het goed gebeurt :)

Haha niet te hoge verwachtingen hebben hoor, want irl is die van dichtbij zeker niet zo mooi en strak als op de foto's!
Maar ja had het maar geen auto moeten worden probeer ik dan altijd maar te denken haha! (best lastig als je perfectionistisch bent!)

Tedo

Veban/Nieuw Rijswijk is geen beunhaas hoor (ik durf zelfs te stellen dat die er meer verstand van hebben dan de gemiddelde Renault dealer). Geldt natuurlijk niet voor die in Hardinxveld  ;)

Dante

#48
Citaat van: Jeremy op 12 juli 2012, 16:52:18
...Ik was 161,85 kwijt en dat was voor uitlezen, de sensor en de stekker...
Sorry, dat vind ik behoorlijk prijzig. Mijn garage rekent 20,- uitlezen & de sensor + stekker was 33,-. In een half uur gemonteerd.

Maar wel fijn dat-ie het weer doet !-! Y

[EDIT] Misschien ook ff hier plaatsen..? :)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Valt flink mee hoor Dante ik was ook alleen al 100 euri kwijt voor de stekker plus sensor,maar goed dat was wel het laatste wat ik bij de dealer gekocht heb
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Jeremy

@Tedo: nee op hun doelde ik ook niet. Ik zou het eigenlijk laten doen door dezelfde als die me verlaging zou gaan doen.

Het is een hoop geld, maar ik hou wel in mijn achterhoofd dat ze er een hoop tijd in hebben gestoken en daar niks voor gerekend hebben en inderdaad zijn die onderdelen al behoorlijk aan de prijs.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev