Advertenties


Toertocht Limburg

Gestart door Albert001, 10 april 2012, 18:54:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nielsjoh

Ik wil me ook alvast opgeven.
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

Albert001

Geen probleem een andere datum is wel zo leuk dat de mensen die willen komen ook kunnen komen natuurlijk.
Ik ga ff kijken voor een andere datum aangezien ze in Limburg ook regelmatig wieller rondes hebben en dan is het niet echt fijn om een toer te gaan houden.

Als iemand een voorstel heeft voor een datum dat iedereen kan gooi het dan in de groep.
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Dante

Wat dacht je van ergens in juli of augustus..? Op zeker mooi weer & vast wel ergens een weekend te vinden dat een grote groep beschikbaar is !-!
Check ook de meetingkalender even zodat je niets "dubbel" plant ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy (Coup a One)

Citaat van: Albert001 op 11 april 2012, 20:06:19
aangezien ze in Limburg ook regelmatig wieller rondes hebben en dan is het niet echt fijn om een toer te gaan houden.

Houden we toch gewoon Tour de Megane's a lé France :)

megcab2000 (Verkocht)

Uitstel is afstel toch ?
Liever hoe eerder des te beter.
Maar het maakt mij niets uit hoor welke datum, als ik het maar 2 weken van te voren weet  ;)

De Oranjerit, NH-rit, en Limburgrit ...kijk er naar uit.

groet
Megane is verkocht

Dante

Begrijpelijk Willem, maar is een grotere opkomst niet mooier ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Benjamin Renon

Meer mensen is meer opletten dat niemand achterblijft. Terwijl je met 5 tot 8 auto's alles redelijk in de gaten kan houden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

We kunnen er ook een officiele meeting van maken.
Even contacten met Rick Albert.

Appie 1969

Ik krijg ergens eind Mei mijn Megane geleverd, dus mss dat we op 10 Juni mee rijden  Y
Lijkt me wel leuk.
Als ik wil gaan, pak ik mijn Megáne......

MDP

Citaat van: Benjamin Renon op 11 april 2012, 22:33:59
Meer mensen is meer opletten dat niemand achterblijft. Terwijl je met 5 tot 8 auto's alles redelijk in de gaten kan houden.

Ik heb zelf meetings georganiseerd en de eerste en laatste auto hielden contact met elkaar middels een portofoon. Werkt prima! Zo zijn wij zelfs van Limburg naar Assen gereden en met uiteindelijk 60 auto's aangekomen.

Ard Klok


Albert001

Hallo allemaal,

Aangezien ik ben verhuist en mijn internet deze week pas gaat werken als het goed is 8)7
Heb ik nog niet echt op internet kunne snuffelen voor een juiste datum en route.

Ik ben nu een paar dagen weg voor me werk en hoop dat zaterdag als ik terug kom internet heb en dan ga ik ff zoeken en dan een definitive datum prikken die voor de geene die mee willen haalbaar is zal misschien niet naar iedereen zijn of haar wensen zijn maarja je kan niet alles hebben.
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

pierre

Mooi hoop dat het 10 juni word 3 juni kunnen we niet.
Hoor het of zie het wel weer.
--
http://www.pijo.nl    Gecertificeerd Autopoetsbedrijf  te Lienden  (GLD)
Wie niet laag rijd hoeft niet om te rijden.
https://twitter.com/#!/PiJoAutopoetser
http://www.facebook.com/pijo.autopoetsbedrijf.5

Scientist

Beste mede-forummers,

Met groot genoegen heb ik kennis genomen van deze toertocht !-!

Zonder dollen, ik wil graag mee. Ik heb het forum nog niet volledig uitgespit, dus wil het even via de makkelijke manier doen: hoe kan ik toestemming krijgen voor deelname? Is er een lidmaatschap van de club oid voor nodig? Zo ja: waar moet dit aangevraagd worden?

Ik hoor het graag! Ik ben in het bezit van een Megane III GT.

Albert001

Zo lang het niet een officeele RMC meeting is zie ik geen probleem om je aan te melden om mee te gaan met deze toer.

Ik ga morgen ff kijken voor een datum zodat er hier in limburg niet iets speciaals is en dat er geen EK wedstrijd is.
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev