Advertenties


Toertocht Limburg

Gestart door Albert001, 10 april 2012, 18:54:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Albert001

Bij deze wordt er een tocht georganiseerd door Limburg.
Er is keuze uit de bovenstaande datums en meeste stemmen gelden.

Heb besloten dat het de Mergelland route wordt en als we het weer van vandaag hebben stoppen we in Epen voor een overheerlijk vers schep ijsje met vers fruit voor de liefhebbers.
Uit eigen ervaring kan je hier echt lekker schepijs eten en parkeerplek is er voldoende.

http://www.wingbergerhoeve.net/  ( voor een klein voorproefje )

Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Dennis Postma

Ik laat het afhangen van wat de exacte plannen zijn en uiteraard de datum.

Albert001

Heb nog even zitten kijken en kom uit op de bekende Mergel land route aangezien deze ook niet te lang is lengte is ongeveer 115 km
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Ard Klok

 !-!, Beide dagen zijn voor mij geen probleem, dus merk wel welke de meeste stemmen krijgt.

Roy (Coup a One)

Toertocht Limburg:

In eerste opzicht wil ik me graag aan het rijtje toevoegen Y dus mocht ik savond's na de rally v/d ELE (2 juni) kunnen blijven overnachten dan trek ik de volgende dag graag door naar het zuiden om mee te kunnen rijden in het mooie Limburg _o_ Mocht het echter de 10e worden gehouden dan moet ik het helaas laten varen, aangezien we dan over zee gaan :)

Dante

Euhm... Zo vlak voor de UK ga ik niet hier ook nog honderden KMs rijden met de Meg... Die heeft de peut dan hard nodig...;) Dus ik meld me af voor deze toertocht :x
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

Ik net zo.
Ik mag van 16 t/m 18 Juni genoeg rijden 8)7
Truckertje

Karin

Albert, misschien kan je toch beter een andere datum kiezen. Op 27 mei gaan de meeste van de club ook graag naar Gronau en dan wordt het wel kort op elkaar met aardig wat kilometers.

Rohald

Citaat van: Ard Klok op 10 april 2012, 19:26:35
!-!, Beide dagen zijn voor mij geen probleem, dus merk wel welke de meeste stemmen krijgt.
Om welke datums gaat het :huh: Of zijn die al verwijderd omdat er dan weinig animo is?
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Karin

Staan hier helemaal boven maar het gaat over 3 of 10 juni.

Rohald

Stom, ben beginnen te lezen bij de eerste post 8)7
Wacht nog wel ff af met stemmen totdat er meer duidelijkheid is over de datums.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Erwin Haanen

Wil jullie even erop attenderen dat er op 10 juni in Genk een meeting is ,met strenge entrance selection ongeveer 100 a 150 autos toegelaten.
miss iets om even door te rijden,is ook braderie enz.

http://www.facebook.com/events/211621678938263/?ref=ts&__adt=7&__att=iframe
megane 4 station 1200 gtline

Remy P

Ik zou graag mee willen ook, maar de data zijn voor mij ook niet geweldig. Zit net in de laatste week van mijn afstudeerperiode, dus weet nu al dat ik dan niet kan om af te ronden ;) Dus als het mogelijk is de data naar een later tijdstip te brengen, zou dat voor mij beter zijn.


Voor de volledigheid:

Toertocht Limburg:
- Albert
- Karin
- Ard
- Matthew
- Pierre
- Dante
- Remy (mits datum uitkomt)

Rick Santbergen

Ik krijg al tijdje geen contact met Nicole voor de meeting van 24 juni.
Die datum staat ook nog steeds open voor een officiele clubmeeting.

megcab2000 (Verkocht)


Toertocht Limburg (3 of 10 juni) :

- Albert
- Karin
- Ard
- Matthew
- Pierre
- D....
- Remy (mits datum uitkomt)
- Willem (klein voorbehoud)

Een rit in Limburg vinden wij ook leuk, maar moet dan wel voor eind mei de precieze datum weten.
M'n vrouw werkt namelijk 2 zondagen per maand en dan kan er nog tijdig in dienstrooster gewisseld worden.

Op 24 juni zou voor ons eventueel ook kunnen, maar dan rijden we wel met vakantiebepakking  8)
We gaan namelijk op 25 juni richting Zuid-Frankrijk en Limburg is al aardig op de goede route  !-!

Groet,
willem & elisabeta (Almere)
Megane is verkocht

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev