Advertenties


22 Augustus 2015 - RMC cars & coffee meeting bij Unlimited Tuning

Gestart door Willem, 28 mei 2015, 19:13:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willem

Ik ook  !-!

Het is nog wel op voorwaarde dat Unlimited Tuning die dag nog vrij heeft, maar lijkt mij wel.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

Truckertje

Willem

#63
Helaas slecht nieuws, Unlimited Tuning heeft niet eerder dan 25 juli een vrije zaterdag.

Dirk Kuipers

Ah balen... Helemaal omdat je er zoveel moeite in hebt gestoken om die punten bij elkaar te krijgen...

Misschien handig van te voren met hen af te stemmen welke dagen vrij zijn en tot wanneer ze die datums vrij houden zodat jij de tijd hebt om binnen die termijn voor één van die datums aan 10 punten te komen..

Wel tof dat zo'n klein clubje als de Meganeclub het dan toch voorelkaar krijgt om die 10 punten voor die dag rond te krijgen!Nice job Willem!
Hopelijk lukt het ook op een andere datum. Misschien moet je iets meer tijd nemen en meer richting het najaar gaan?

Willem

Bedankt Dirk.

Ik was er ook min of meer vanuit gegaan dat er meer interesse voor was en dan we snel op die 10 punten zouden zitten. Vandaar dat ik geen datum vast had gelegd.

Ik baal er natuurlijk wel van en ik denk dat in het najaar dan een betere optie is. Ik laat het in ieder geval hier niet bij. We gaan anders richting eind augustus een nieuwe poging wagen als dat mogelijk is.

Bij deze ook meteen de vraag. Wie van de leden is geïnteresseerd in deze dynomeeting, maar dan in de maand augustus? en dan waarschijnlijk richting eind augustus.

Yorick

Ik heb dan erg veel werk en de voorbereidingen van het nieuwe voetbalseizoen, dat ga ik niet laten schieten. Maar ik zie de datum wel!

Willem

Ik had er al rekening mee gehouden dat jij niet kan, jij kunt toch nooit  :q 8)7

Willem

Poll is aangepast en weer geopend, beginpost is ook gewijzigd.

Rogier

Kun je dan niet beter wat verder in het jaar doen bijvoorbeeld oktober? Augustus is toch een maand waar veel mensen met vakantie zijn ;)

Willem

Ik wil de meetings wat verspreiden en wil als het mogelijk is in september/oktober een weekend naar de ring organiseren. Bedankt voor het meedenken.  !-!


Stefan

Ik kan 15 + 22 + 29 augustus allemaal. Momenteel.
Maar je kan er maar 1 kiezen dus heb 22 augustus maar gekozen
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Willem


Tedo

Zonde dat het ondanks al je moeite niet gelukt is Willem. Hopelijk heb je in augustus meer succes. Ik kijk het nog even aan met mijn nieuwe auto straks. Juli vond ik nog wat te vroeg, maar misschien dat ik nu wel ga.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev