Advertenties


Meetingideeën 2012

Gestart door Rick Santbergen, 10 januari 2012, 07:39:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nicole

Stoelen zijn inderdaad zelf wel te regelen. :)
Op die manier hebben we laatst ook een BBQ gehad van SCN.
Een iemand regelt vlees, stokbrood, saus, drinken etc en zelf stoeltjes meenemen.
Waren we nog geen 10p.p kwijt.
Dus ik denk dat als we in ieder geval onze eigen stoeltjes meenemen de prijs ook lager kan worden. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Karin

Desnoods ieder zijn eigen drinken mee nemen. Hebben we bij meetings ook, dus zou nu ook een mogelijkheid zijn.

Rogier

Je moet het zo laag drempelig houden ;)

Rick Santbergen

We zijn achter de schermen bezig :)
Maar Pierre is even op vakantie.

Ik ben het namelijk volledig met jullie eens!

Roy (Coup a One)

#214
Ik weet dat wij allen nog een beetje in de bbq wereld zitten maar eingenlijk wil ik voor eind 2013 of begin 2014 een nieuwe puzzelroute op sleeptouw zetten maar zien jullie het wel :) of niet :neen: zitten :?

Eventueel zat ik te denken aan de volgende mogelijkheden;
- Gelderland (Achterhoek),
- Overijssel (Salland of wederom een ander deel van Twente),
- Drenthe,
- Friesland (elf steden route),
- Rondje om de zuiderzee,
- Of een meerdaagse auto-puzzel / route door Nederland _o_

Nicole

Puzzeltocht zeg ik nee (sorry). Ondanks je alles wel erg goed geregeld had.
Ik heb dan liever een tourtocht. Bijv de elfstedenroute is erg leuk om eens te doen!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rick Santbergen

Citaat van: Nicole op 28 juli 2012, 11:59:10
Puzzeltocht zeg ik nee (sorry). Ondanks je alles wel erg goed geregeld had.
Ik heb dan liever een tourtocht. Bijv de elfstedenroute is erg leuk om eens te doen!

Is zeker erg leuk, echter moet iemand uit die regio die opzetten dan.

Roy (Coup a One)

Citaat van: Nicole op 28 juli 2012, 11:59:10
Puzzeltocht zeg ik nee (sorry). Ondanks je alles wel erg goed geregeld had.
Ik heb dan liever een tourtocht. Bijv de elfstedenroute is erg leuk om eens te doen!

Nicole begrijp wat je bedoeld er waren teveel foto's + gewone vragen die je moest volbrengen, en ja ook daar steek je weer iets van op dus minder puzzelen en meer genieten van de tocht dat is het vooruit streven van een nieuwe tocht :)

Citaat van: Rick Santbergen op 28 juli 2012, 12:00:25
Is zeker erg leuk, echter moet iemand uit die regio die opzetten dan.

Begrijpelijk Rick maar ik wil graag weer iets ondernemen en juist daarin weet ik gewoon dat het goed gebeurd, en dus geen half werk verzet maar weet wel dat het anders opgezet moet worden dan als de eerste ;) Als ik het nu opzet gebeurt het met foto fragmenten, zodat men niet verdwalen kan of ver van de route afwijkt (in opzet dus vriendelijker en makkelijker) _o_   

Dennis Postma

Rondje Zuiderzee zou ik niet aan beginnen. Ben zelf pas nog aan het uitdokteren of dat leuk was om te doen. Maar dan ben je zo lang onderweg dat het leuke er wel een beetje vanaf gaat. Maar een leuke tour/puzzeltocht vind ik altijd wel leuk en heb er alle vertrouwen in als jij dat op touw zou zetten Roy.

Christian de Vriend

ik doe liever tourtochten dan puzzeltochten heb ik wel gemerkt,zeker in onbekende omgeving
wil je juist wat zien,en eventueel op foto zetten,dan van alles te moeten zoeken.

zeelamd is overigens ook lang niet meer bezocht voor een tourtocht  :q

Mocht het zo zijn dat pierre akkoord gaat met de bbq,is het wel belangrijk,dat als we vertrekken
zij niet met een berg opruim en schoonmaak werkzaamheden zitten.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Karin

Christian, vanzelfsprekend. Als het doorgaat gaan Rebecca en ik er ook al eerder heen om te helpen met opzetten.

Roy (Coup a One)

Citaat van: Christian de Vriend op 28 juli 2012, 14:19:03
ik doe liever tourtochten dan puzzeltochten heb ik wel gemerkt,zeker in onbekende omgeving
wil je juist wat zien,en eventueel op foto zetten,dan van alles te moeten zoeken.

zeelamd is overigens ook lang niet meer bezocht voor een tourtocht  :q

Mocht het zo zijn dat pierre akkoord gaat met de bbq,is het wel belangrijk,dat als we vertrekken
zij niet met een berg opruim en schoonmaak werkzaamheden zitten.

Christian het wordt een tocht om van te gaan genieten en juist niet om een lijst van vragen te moeten gaan brainstormen, desnoods doe opdrachten op de locatie v.d. pauze plekken (dit kan misschien nog wel leuker zijn) ;) En Zeeland ik ondermijnd het niet want het is een pachtige omgeving, echt !-!

En met de bbq bij Pierre ben ik het volledig met je eens, alleen zal ik er niet bij zijn i.v.m. een familiedag maar misschien zouden plastic bordjes, messen en vorken een groote oplossing kunnen zijn voor de rest v.h. afval ;)

Nicole

Een vraagje tussendoor :q
De datum van de komende meeting staat al wel zeker vast? Ivm oppas :) Dan kan ik dat alvast regelen.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Vooralsnog is het de bedoeling 16 september. Maar Rick is komend weekend weg maar hoopt het daarna op te kunnen pakken. Dus houd je mail in de gaten.

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev