Advertenties


Aftermarket multimediasysteem

Gestart door Thersko, 29 januari 2015, 22:22:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thersko

Goedenavond iedereen

Ik vraag mij af of het mogelijk is om een multimediasysteem in te bouwen in mijn megane 3 (2011), heb nu geen inbouw gps.
Ik had graag gps (Europa) gehad en bluetooth.
Ik heb nu een parrot mki9200, losse gps en coyote. Maar met al die verschillende schermpjes en geluiden door elkaar werkt dat soms irriterend .

Alvast bedankt
Groeten,Matthias
megane grand tour GT line uit 2011 1.5dci 110pk

matthew

Ja dit is wel mogenlijk.

Er moet ook al een topic zijn van iemand die dat heeft gedaan.

Purno

Hi, ik zit ook al een tijdje te zoeken naar iets dergelijks. Ik heb een Megane III uit 2009 gekocht deze maand en ik mis een carkit, navigatie en achteruitrijcamera (de auto was een top deal dus die kon ik niet laten staan ook al zaten deze opties er niet op :q). Deze dingen erbij kopen/inbouwen komt ook al gauw op een paar honderd euro.

Op dit forum heb ik flink gezocht naar het project van de persoon die dit al eens heeft gedaan echter zonder succes, dus als iemand ons in de juiste richting kan wijzen zou dat top zijn. Zelf zat ik te kijken naar: http://exclusivecarauto.com/s150-android-megane-wifi-1ghz-p-983.html?language=en

Als iemand hier ervaring mee heeft of er iets over kan zeggen graag  !-!

@OP; Ik heb niet de intentie om je thread te misbruiken dus laat even weten als je niet op mijn reactie in deze vorm zit te wachten  :)

Thersko

Citaat van: Purno op 26 maart 2015, 19:21:56
Hi, ik zit ook al een tijdje te zoeken naar iets dergelijks. Ik heb een Megane III uit 2009 gekocht deze maand en ik mis een carkit, navigatie en achteruitrijcamera (de auto was een top deal dus die kon ik niet laten staan ook al zaten deze opties er niet op :q). Deze dingen erbij kopen/inbouwen komt ook al gauw op een paar honderd euro.

Op dit forum heb ik flink gezocht naar het project van de persoon die dit al eens heeft gedaan echter zonder succes, dus als iemand ons in de juiste richting kan wijzen zou dat top zijn. Zelf zat ik te kijken naar: http://exclusivecarauto.com/s150-android-megane-wifi-1ghz-p-983.html?language=en

Als iemand hier ervaring mee heeft of er iets over kan zeggen graag  !-!

@OP; Ik heb niet de intentie om je thread te misbruiken dus laat even weten als je niet op mijn reactie in deze vorm zit te wachten  :)

Ik heb inderdaad ook al zo een systeem gezien, maar ik zou graag eerst een review willen van iemand die het zelf gestoken heeft en hoe het net werkt, of het met een soort gsm simkaart is of hoe dat net gaat voor navigatie
megane grand tour GT line uit 2011 1.5dci 110pk

JHeijnen

Is er inmiddels al iemand die meer kan vertellen over zo'n aftermarket multimediasysteem?
Ik overweeg zelf om zo'n systeem in m'n megane 3 te bouwen, ben wel erg benieuwd naar ervaringen hiermee.

groet,


Lucas Hermans

Wat je kunt doen, is een pasklaar ombouwframe kopen en daar een radio inbouwen die navigatie ondersteunt of heeft ingebouwd. Is als het goed is allemaal pasklaar en plug 'n play.

Succes! !-!

Timeless

#7
Citaat van: Fearless1980 op 28 februari 2017, 04:51:07
Je kan eens kijken op de volgende website.

https://www.navaudio.nl/merkgebonden-autoradio-s-/renault/renault-megane-3-android-autoradio-navigatie-full-europa-incl-hd-scherm-5952

Ik weet niet of deze direct pasklaar is, ik heb zelf ook een topic gestart met de opvolger van deze radio van dezelfde fabrikant. Maar helemaal compatibel lijkt deze niet te zijn. Zie: Topic
"The greatest good you can do for another, is not to share your own riches, but to reveal to him, his own."
- Benjamin Disraeli -

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev