Advertenties


Vraag over Parrot update

Gestart door Timelord, 1 april 2013, 00:52:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Timelord

Ik zie staan:
Parrot Update MKi9000 - MKi9100 - MKi9200   
Nu slechts € 15,00 (incl BTW)    

Bij een navigatiesysteem kan ik het me voorstellen, maar een update van een Parrot,
is dat niet omdat ze fouten hebben ontdekt en die met een update willen herstellen ?
Lijkt me dan toch een gratis update, of niet ?

Benjamin Renon

#1
Waar heb je deze info gevonden? Via de Parrot site de update tool downloaden, USB stick in FAT 32 formatteren je hebt de helft al gedaan. Alle info staat op hun site.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265


Benjamin Renon

CiteerWij voorzien uw Parrot Carkit van de meest recente software.

Met de Nieuwe MKi-serie van Parrot kunt u zelf door middel van de usb aansluiting de software update doen. U hoeft dus niet meer de hele carkit los te halen uit uw auto. Indien u hier uw software update besteld dan sturen wij u een USB stick met daarop de meest recente software voor uw Parrot MKi-serie carkit. Vergeet hieronder niet uw type MKi carkit op te geven.
Bovenstaand is best slim voor de niet zo handige mensen.

Hetzelfde kun je ook thuis doen en kost je alleen USB-stick, http://www.parrot.com/nl/support/parrot-mki9200/
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Lennart

Parrot update is absoluut een aanrader en inderdaad zeer eenvoudig zelf te doen.
Ben je een windows gebruiker, heb je een handig programmatje.
Ben je een mac gebruiker, dan staat op de website duidelijk uitgelegd welke map je moet aanmaken (en de benaming)

Parrot heeft genoeg bugs die ze met de updates eruit halen (en compabiliteitsproblemen oplossen)
Geloof dat je vanaf versie 2.0 dual Bluetooth hebt. Hierdoor kan je dus 2 telefoons aansluiten op de parrot.
de laatse update (2.11 geloof ik, ( ben te lui om exact de juiste versie op te zoeken  l-) ) heeft een fix voor de nederlandse taal.
Wanneer je gebeld wordt, kan je met "magic words" het gesprek afwijzen of accepteren. Vanaf deze versie werken de magic words ook daadwerkelijk :-)

Ik zeg... Doen  !-!
assumption is the mother of all f*ck ups

Timelord

Ik gebruik de Parrot om muziek af te spelen van sdkaart of usb. Telefoon gebruik ik eigenlijk totaal niet.

Lennart

Zit net in de release note's te kijken.
Bijna alle releasenotes gaan over Bluetooth streaming, compabiliteit (iPhone), voice control/ Recognition, etc.
Dus niet specifiek SD fixes of USB fixes.

Zelf raad ik altijd aan om je systeem up to date te houden. Baat het niet dan schaad het niet  8)

Maar dan heeft het voor jou in iedergeval geen prio!
assumption is the mother of all f*ck ups

Timelord

Maar er is ook een mooi spreekwoord: don't fix it if it ain't broken !.

Vraag maar eens aan gsmbezitters, er zijn er genoeg die een bricked phone hebben door een verkeerde update.  :x

Zolang de muziek het doet, laat ik het maar zo denk ik.


J to the H (Jeroen)

Ik heb ook de mki9200 en ben er zeer te spreken over.

Ja... de afstandsbediening wil soms 2 x gedrukt worden voor hij een signaal doorgeeft, maar daar is echt wel mee te leven.

het schermpje moet inderdaad niet te laag zitten, anders wordt het zoeken naar een nummertje wel lastig.

Ik gebruik:

De handsfree functie,
De SD-kaart voor standaard muziek,
De usb kabel voor usb-sticks,
De usb kabel om mijn telefoon op te laden,
De bluetooth functie voor muziek vanaf mijn telefoon.

Foto's?

komen ze:






Voor de oplettende kijker: Het zijn oude foto's met oranje dashboardverlichting  ;(

Timelord

De plek waar wij hem hebben zitten is niet het probleem. Onder het rijden heb ik toch geen tijd om me met audio bezig te houden.  --

Vandaag een bedrijf benaderd dat een expert is op inbouw gebied. Nou, ik heb daar toch heel andere ideeen over gekregen, want een radio inbouwen vonden ze te moeilijk en deden
ze dan ook absoluut niet.

Ik zoek gewoon door.  Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev