Advertenties


model 2011 dynamique kabel probleem met Parrot

Gestart door enigma046, 26 november 2012, 23:36:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

enigma046

Hallo iedereen

heb een Parrot MKI9200 gekocht met bijhorende interface van Renault (ref 77.11.428.303). Zou een plug and play installatie zijn volgens de verkoper bij de dealer.
Alles netjes geplaatst zoals in de handleiding stond en geen leven te krijgen in de Parrot  :neen:

Na wat meetwerk kwam ik tot de vaststelling dat de draad die 12V diende de hebben na het aanschakelen van het contact, geen spanning kreeg.
Alle zekeringen nagekeken => alles ok
Terug de interface uitgebouwd en uitgemeten om na te gaan of er een draad onderbroken /defect was => alles ok  :huh:

heb dan gegekeken naar de originele stekker die achter op de radio zat en daar zat het probleem. De draad van de interface die 12V na aangeschakeld contact maakt verbinding met een lege plaats in de stekker !! 8)7



Geen enkele draad op de stekker geeft 12V na aanschakelen contact , dus heb ik moeten aftakken op de sigarettenaansteker.
De Parrot werkt nu zoals het hoort.  Ben met de foto terug naar de dealer gegaan en daar hadden ze dat nog niet tegen gekomen.

Zo hopelijk heeft iemand er iets aan   :)


matthew

Dat klopt ook,de meg 3 met tom tom heeft geen schakel +.
Van sigaretten aansteker aftakken is een optie,of achter bij de zekeringenkast.

Dus je hebt het goed gemaakt.
Slecht dat de dealer het niet wist.

Timelord

Onze dealer heeft onze Parrot aangesloten, dus ik neem aan dat onze dealer het wel wist. Of in ieder geval heeft nagevraagd bij Renault.  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev