Advertenties


Android telefoon in combinatie met tulpaansluiting

Gestart door robinrx, 19 januari 2012, 21:30:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

robinrx

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of het volgende bestond of mogelijk is:

Mijn telefoon heeft een stnd audio uitgang, zelfde als zo'n beetje alle oordopjes, bij de telefoon zat ook een headset met dus audio uit(oordopjes), en audio in(microfoon)
De megane die ik nu heb heeft een tulp aansluiting, rood en wit, net als de meeste versterkers en tv's wel hebben..

Is het mogelijk om zelf een eigen microfoon en tulp aansluiting te gebruiken, zodat de audio via de boxxen gaat ?

Weet iemand misschien ook, of audio dat de rood/wit aansluiting in gaat, voorrang krijgt op bijvoorbeeld het navigatie systeem en radio ?

mvg,
Robin

Marc H.

Heb zelf ook tulpaansluiting, maar ook nav en bluetooth. Tulpaansluitingen zijn voor MP3-speler en wordt apart geselecteerd via het knopje Audio. De externe bron wordt dan geselecteerd. Als je dan je telefoon aansluit, kun je het geluid over de boxen laten leiden, maar moet je wel eerst Externe bron selecteren. Lijkt me erg omslachtig.

Maar hebben niet alle Megane''s een bluetooth en navigatie?

groeten, Marc

robinrx

Hoi Marc bedankt voor je berichtje,

Volgens de specs heb ik :
RADIO-UITRUSTING EN COMMUNICATIE

radio Renault (4X15W) met stuurbediening en CD-speler met MP3-ondersteuning
Carminat TomTom Live

Dus ik denk dat daar geen bluetooth bij zit, maar zal het morgen voor de zekerheid even controleren.

mvg,
Robin

Marc H.

Lijkt me dat ie gewoon bluetooth moet hebben. Even je telefoon laten zoeken, komt bij als My Car in beeld.

Succes.

Marc_Estate

Bij mij had de standaard radio met 4x15 geen bluetooth.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev