Advertenties


Andere dan standaard radio probleem

Gestart door jberk, 23 oktober 2010, 20:11:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jberk

Ik heb een Megane 3 van September, geleased waarin ik geen audio systeem kan kiezen.
De standaard radio is erg slecht. Als je die te hard zet vervormd ie alles.

Geen nood, ik heb nog een Kenwood. Daar kan ook m'n iPod nog eens aan. Verloop kabeltje gehaald, dashboard verwijderd, aangesloten, werkt prima, zelfs met de standaard spekers. (Als je de radio tenminste goed kan instellen zoals die Kenwood)

Alleen werkt je TomTom navigatie dan niet meer ??? (Je ziet op het scherm alleen een klok en de buitentemperatuur.)

Met de orginele radio werkt het weer wel, tot je die met de knop op de voorkant uitzet. Dan krijgt je ook alleen maar de klok.
Maar zet je de radio weer aan, dan gaat ook je navigatie weer aan.

Op een of andere manier doet die radio dus iets om je Navigatie aan te zetten...

Wie heeft hier ervaring mee, weet wat het probleem is, en hoe je het kan oplossen/omzeilen...

Alvast bedankt

Erwin Haanen

deze vraag heb ik dus ook ,groetjes

erwin  !-!
megane 4 station 1200 gtline

matthew

Dit is naar mijn weten niet te omzeilen.

(ook 1 van de redenen waarom ik nooit originele navigatie in een auto wil hebben)

rv

Heb ik ook al geprobeerd, maar helaas ook al op de Duitse en Franse forums gekeken maar allemaal niet dus.
R V

sijm138 (jesse)

nee dat kan je niet omzeilen ivm met de navigatie en alles wordt aangestuurd door de radio dus als je er een andere radio inzet geeft hij idd alleen de temp en het klokje aan.
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Erwin Haanen

pfff das balen ach ja zolang ik maar kan cabrio rijden binnenkort zal ik het wel overleven ,kan ik op deze af radio iets van versterker aansluiten ?
megane 4 station 1200 gtline

matthew

Dat moet wel mogenlijk zijn,alleen is dat natuurlijk iets meer werk dan bij een aftermarket radio.

Erwin Haanen

hartelijk bedankt ,als ik binnenkort over de aankoop van mn auto heen ben kan ik daar eens naar gaan kijken
megane 4 station 1200 gtline

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev